خبرهای داغ:
یادداشت فتحی می‌آبادی/

پایان عمر شجره خبیثه (داعش)

محمد فتحی می‌آبادی از رزمندگان دفاع مقدس در پی پیروزی جبهه مقاومت یادداشتی با عنوان «پایان عمر شجره خبیثه (داعش)» منتشر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۵۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

پایان عمر شجره خبیثه (داعش)به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد فتحی می‌آبادی از رزمندگان دفاع مقدس در پی پیروزی جبهه مقاومت یادداشتی با عنوان «پایان عمر شجره خبیثه (داعش)» منتشر کرد.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

سرانجام پس از چند سال حضور و سیطره گروهک تکفیری داعش در سوریه و عراق و ارتکاب جنایات بی‌شمار از سوی اعضای آن، پرچم سیاه این دولت خودخوانده و تروریستی توسط نیروهای جبهه مقاومت پایین کشیده شد و مناطق تحت سیطره آن در عراق و سوریه به‌طور کامل آزاد شد.

بی‌گمان در این آزادسازی عظیم نیروهای مدافع حرم و جبهه مقاومت، نقشی بی‌بدیل و انکارناپذیر داشتند و در رأس آن فرمانده شجاع سپاه قدس «حاج قاسم سلیمانی»، همان رزمنده عزیزی که در سال 1360 به لطف خدا از دست دکترمنافق در بیمارستان مشهد جان سالم بدر برد و بعد از چندین بار مجروحیت تا مرز شهادت در دوران پر افتخار دفاع مقدس زنده ماند، با هدایت و فرماندهی مقتدرانه توانست در طول این سال‌ها این مسیر پرمخاطره را با درایتی ویژه و مثال‌زدنی رهبری کند.

حال که صبح صادق دمیده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر رزمندگان مجاهد (رزمندگان اسلام) به ثمر نشسته و طعم خوش امنیت احساس می‌شود، نباید فراموش کنیم که چه بسیار همسران و فرزندان و مادران و پدران شهیدان مدافع حرم که غم فقدان عزیزانشان را به پس کوچه دلشان تبعید می‌کنند و خنده‌های از عمق وجودشان را سوار بر باد صبا روانه عرش خدا می کنند تا بر چهره شهیدانی بنشیند که نتیجه فتحشان را از بلندای هستی به نظاره نشسته‌اند.

همه سبزپوشان پاسداری که تک تک مردم ایران،عراق و سوریه وامدار جهاد عاشقانه‌شان هستند، دور شمع وجود سرداری می‌گردند که گویی خدا حفظش کرده بود تا او و همرزمانش، به ملائک فخر بفروشند و جانانه ایستادگی کنند و این شجره خبیثه را تا آخرین پایگاه تعقیب و نابود کند.

روزگاری که همه ما دور آتش سیاست گرم می‌شدیم، سردار جانش را با عشق امامان و بزرگانی گرم می‌کرد که حرم‌شان در کربلا و نجف و سامرا و کاظمین و دمشق، مورد هجوم حرامیان بود.

او توانست با کمک نیروهای جبهه مقاومت نیروهای داعش را از 12 کیلومتری بغداد و خیابان‌های دمشق بیرون کند و در تاریخ 30/8/96 پایان عمر دولت خود خوانده داعش را اعلام کند.

جا دارد که خدمت فرمانده عزیز خودم در عملیات بزرگ رمضان در سال 1361 بگویم خدا قوت علمدار خسته نباشی سردار، پیروزی مبارکت باشد.

در پایان ضمن ادای احترام به همه مدافعان حرم شهرستان ملایر یاد شهیدان مدافع حرم شهرم شهیدان فانوسی، ابراهیم خانی و شاملو را گرامی می‌دارم.

محمد فتحی می ابادی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار