خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی شهرستان ملایر به مناسبت پیروزی محور مقاومت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۸۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

بیانیه بسیج دانشجویی ملایر به‌مناسبت پیروزی محور مقاومتبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی شهرستان ملایر به مناسبت پیروزی محور مقاومت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

ﺍﻯ ﻣﻮﻣﻨﺎﻥ ! ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻳﺎﺭﻯ ﻛﻨﻴﺪ، ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻳﺎﺭﻯ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ ﻭ ﮔﺎم ﻫﺎﻳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﺤﻜﻢ ﻭ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﻣﻰ ﺳﺎﺯﺩ.
سوره محمد آیه ۷

قریب ۳۹ سال است که به مدرسه عشق و ایثار تعلق داریم .مدرسه ای که پیامبران ، امامان، رهبران و فرماندهان آن شهداء می‌باشند. امروزه با وجود تقدیم شهیدانی بزرگ نظیر حاج عماد مغنیه فاتح محور های مقاومت لبنان، علمدار شهیدان مدافع حرم حاج حسین همدانی، شهيد مصطفی بدرالدین و دیگر شهدای مدافع حرم که مانند اربابشان در غربت گلگون کفن شدند ، در مقایسه با جرقه جنبش های مقاومت و شهادت حاج محمد ابراهیم همت، شهید حسن باقری طراح آزادسازی خرمشهر، شیخ راغب حرب و شیخ سیدعباس موسوی سیدین جنگ های چریکی انقلاب های اسلامی، استوار مانده ایم و برکت وجود بقیه الله فی ارضین(عج)، فلسفه اندیشه سیاسی معمار بیداری های اسلامی روح الله الخمینی(ره) و رهبری زعیم امر مسلمین عالم قائد امام خامنه ای (مدظله العالی) روحیه جهاد را در پیروان مکتب عاشورا به خروش آورده است که نابود شدن تکفیری های صهیونیست در عراق و سوریه نمونه اخیر رشادت های سربازان گمنام مکتب عاشورا است .

ذلت را در عالم تقابل حق و باطل نپذیرفته ایم و چشم امید به تحقق وعده الهی چیرگی حق بر باطل دوخته ایم و هم مانند شیخ شهید سید عباس موسوی دعای« اللهم انی اطالب ان ارزقنی شهاده مطهره» را زمزمه می کنیم. جوانان امت معرفت به تفکر ظلم ستیزی را از روح شهید جهاد مغنیه دربلندی های جولان استمداد می کنند و با جهاد در عرصه علم نام شهید طهرانی مقدم و شهید احمدی روشن راه این شهیدان را به مقصد نهایی خواهند رساند .

ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم، غیر از خدا کسی را نداریم و اگر مانند امام حسین (ع) عرباً عربا شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نداریم.

جدال مستضعف و مستکبر، جنگ باور است و مرز نمی‌شناسد؛ بنابر فرموده امام خمینی در پیام قطعنامه ۵۹۸ «ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بیاندازیم» که بحمدالله شمشیر داموکلس ایران این وعده را تحقق بخشیده است و عطر خون های زکّی شهدای عزیز ما در تمامی جهان پیچیده است و آوازه رشادت های مالک اشتر سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی لرزه بر اندام ابوسفیان زمان و نظام جهل و توحش می اندازد. خدای را شاکریم به عهد برائت از مشرکین در روز الست وفادار مانده ایم و جمهوری اسلامی ایران با تقدیم خون فرزندانش بنیان این درخت میثاق را مرصوص تر از همیشه گردانیده است .

جهاد اسلامی با ذهنیتی برگرفته از اعتلای کرامت انسانی، عزت و قدرت در مرحله ای به سر می برد که صهیونیسم را مجبور به انسحاب نموده است و اکنون صهيونيسم سعی در تثبیت مرز های سرزمین غیر رسمی اسراییل دارند . اما آنها کاملا در اشباهند.

اعتقاد دین داران آزاده به شجره طیبه شهادت و احساس تکلیف؛ جوانان فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، ایران، بحرین و یمن را بر آن داشته است که با دفاع از حرم حضرت زینب(س) و چیرگی در مقابل شجره ملعونه صهیونیست، برندگی شمشیر داموکلس سپاه اسلام را به رخ عالم بکشند و سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی) نابودی کامل اسراییل همچنین نیل به قدس را در سر بپرورانند.اگر برکت خون شهداء حزب الله لبنان رژیم غاصب صهیونیستی را از لبنان راند، عطر خون مدافعان حرم تروریست ها را از عراق و سوریه راند، با رهبری ولی مسلمین عالم امام خامنه ای (مدظله العالی) و جانفشانی شمشیر داموکلس ایران، صهاینه را از عرصه وجود پاک خواهیم کرد. ما در شهادت علمداران جنبش مقاومت برافراشتن پرچم حکومت عدل جهانی یا پیروزی نهایی را می بینیم.

شیخ مجاهد سید حسن نصرالله بمناسبت سالگرد شهادت حاج عماد مغنیه گفت «ای صهاینه اگر شما خواستار چنین جنگ گسترده ای هستید ؛ جهانیان آگاه باشند که ما آماده این نبرد مفتوحه هستیم .»

ما اندوه دل مستضعفین مظلوم عالم را با انتقام از امریکا و اسراییل برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت جنایت بزرگ تفکر استکباری را بر دلشان خواهیم نهاد و با برپایى جشن در بیت المقدس، پیروزى حق بر جنود کفر و نفاق و آزادى انسان از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالاقصی وارد خواهیم شد و سرزمین مقدس را از وجود شیطان پاک خواهیم کرد.

ان‌شاءالله تا ٢٢ سال دیگر، به‌توفیق الهی و به‌فضل الهی چیزی به‌نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند .

امام خامنه اي(مدظله العالي)

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات