خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت:ما امروز نیازمند پرورش روحیه بسیجی هستیم، روحیه‌ای که آن را خانواده شهدای مدافع حرم به خوبی نشان دادند و ما مدیون آنان هستیم.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۶۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

ما امروز نیازمند پرورش روحیه بسیجی هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در جمع بسیجیان پايگاه امام صادق(ع) حوزه شهید خادم پر همدان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدا اظهار داشت: امنیت امروز خود را مرهون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه‌ مقاومت گفت: در این جنگ که پروژه داعش 30 ساله بسته شده بود به همت و خون شهدا 6 ساله جمع شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه زبان از گفتن جنایاتی که آنان در سوریه انجام دادند قاصر است، افزود: این یک جنگ جهانی بود که در آن حقانیت اسلام ناب مشخص شد.

وی با بیان اینکه در این جنگ حزب الله‌های دیگری نیز به ثمر این پیروزی شکل گرفت، ابراز داشت: امروز ما به این روحیه بسیجی بیشتر احتیاج داریم و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری گره کشور به دست بسیج وا می‌شود.

برزگر تصریح کرد: ما امروز نیازمند پرورش این روحیه بسیجی هستیم، روحیه‌ای که آن را خانواده شهدای مدافع حرم به خوبی نشان دادند و ما مدیون آنان هستیم.

وی در خصوص محور و اقدامات جدید بسیج و مسجد محور بودن برنامه‌ها تاکید کرد: تمام این برنامه ها با همت و همکاری اهالی محل محقق می‌شود.

در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان فعال در برنامه ها تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات