خبرهای داغ:
با حضور سردار اهوازیان؛

جشن پیروزی مدافعان حرم در همدان برگزار شد

جشن پیروزی مدافعان حرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۱۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

جشن پیروزی مدافعان حرم در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جشن پیروزی مدافعان حرم در همدان با حضور سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت، سردار سلگی  جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس، مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع)  ،خانواده شهدای مدافع حرم، رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در سالن شهید شکری پور دانشگاه برگزار شد.

این جشن و پیروزی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در راستای نابودی داعش به دست مجاهدان و مدافعان حرم و اهتزاز پرچم ظفر و پیروی اسلام در سرزمین عراق و سوریه برگزار شد.

در این مراسم سردار اهوزیان با تبیین ضرورت حضور مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت به مهم‌ترین عوامل پیروزی جبهه مقاومت اشاره کرد.

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم استان همدان، تجلیل از گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  واحد همدان، اجرای زنده مهدی چناری از خوانندگان ارزشی استان و توزیع بسته های فرهنگی از دیگر محورهای این مراسم بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، استان همدان با تقدیم 13 شهید مدافع حرم و کمک 9 میلیاردی به جبهه های مقاومت نقش بسزایی در پیروزی این جبهه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات