خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

اعزام 22 گروه جهادی دانشجویی به 90 روستای محروم همدان

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال 22 گروه جهادی دانشجویی به 90 روستا اعزام شده است، افزود: توسط این گروه‌ها 18 خانه در سطح استان ساخته شده است.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۶۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

اعزام 22 گروه جهادی دانشجویی به 90 روستای محروم همدانطیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات بسیج دانشجویی اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 22 گروه جهادی دانشجویی به 90 روستا اعزام شده است، افزود: توسط این گروه‌ها 18 خانه در سطح استان ساخته شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان یکی از بهترین گروه‌های جهادی دانشجویی در سطح استان است، عنوان کرد: از 18 خانه ایجاد شده دو خانه توسط  بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساخته شده  که طی هفته بسیج با حضور مسئولین  سپاه انصارالحسین(ع) افتتاح شد.

وی در خصوص دیگر اقدامات گروه جهادی شهید «سیدمیلاد مصطفوی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان  گفت: این گروه علاوه بر کارهای عمرانی که در راستای جهادی دنبال می‌کند در طول سال‌های گذشته در کنار فعالیت عمرانی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی  را در روستاها انجام می‌دانند.

 فریادرس با بیان اینکه کار فرهنگی در کنار کار جهادی اثربخشی قابل توجهی دارد، تصریح کرد: افراد از کسی که مشکلات آنها را می‌بینند و در صدد حل آن اقدامی انجام می دهند باور قلبی به گفته‌های آنها دارند بنابراین این گروه جهادی از این طریق توانست در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی موفقیت بسیاری به دست آورد.

وی یادآور شد: توسط این گروه جهادی این اقدامات در حال حاضر تداوم دارد که امیدواریم در بلند مدت  اثربخشی قابل توجهی در آن منطقه حاصل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات