خبرهای داغ:
راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»:

قدرت ایمان امروز انقلاب اسلامی را از همه خطرات حفظ کرده است

راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» گفت: آنچه امروز انقلاب اسلامی را از همه خطرات حفظ کرده قدرت ایمان و توکل بر خداوند است و نمود بارز این موضوع در دوران دفاع مقدس متجلی شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۵۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

قدرت ایمان امروز انقلاب اسلامی را از همه خطرات حفظ کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم «آبروی آب» با حضور سردار حاج میرزا محمد سلگی راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» این اثر ارزشمند که به تقریظ مقام معظم رهبری مزین گشته در سالن اجتماعات شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

میرزا محمد سلگی از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس در این آیین اظهار کرد: آنچه امروز انقلاب اسلامی را از همه خطرات حفظ کرده قدرت ایمان و توکل بر خداوند است و نمود بارز این موضوع در دوران دفاع مقدس متجلی شد.

وی با اشاره به آخرین عملیات دفاع مقدس و رویارویی تعداد اندکی از رزمندگان با منافقین در عملیات مرصاد، تصریح کرد: مرصاد به‌راستی کمین گاه خداوند بود و اگر لطف خداوند نبود، غیرممکن بود ظرف دو سه ساعت بتوان شرایط را طوری تغییر داد که منافقانی که 5 شهر را پشت سر گذاشته و می‌رفتند تا تهران را بگیرند در چهارزبر زمین‌گیر شوند.

سلگی با اشاره به مقاومت شهدای استان به‌ویژه فرماندهان شهیدی چون سردار شهید هادی فضلی، فرمانده اطلاعات عملیات لشگر انصارالحسین (ع) بیان کرد: با وجود نیروهای اندک، با لطف خداوند که فرموده اگر مسلمانان مقاومت کنند آن‌ها را یاری می‌دهد در برابر ارتش مجهز دشمن پیروز شدیم که حتی خود آن‌ها نیز باور نمی‌کردند.

وی بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و پیروزی در مرصاد و سایر عملیات که توان انسانی و دفاعی ما بسیار کمتر از دشمن بود، نمونه بارز تحقق وعده الهی بود و نگرانی امروز آمریکا و صهیونیست‌ها نقاط قوت ملت ایران است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: یکی از مهم‌ترین نقاط قوت، قدرت ایمان و توکل بر خداوند است و دشمنان با آگاهی از این موضوع به دنبال تضعیف آن هستند.

سلگی تصریح کرد: ایجاد اختلاف‌های سیاسی و دودستگی، ناتوی فرهنگی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکیدِ کرده‌اند و تأثیرگذاری بر نسل جوان در فضای مجازی برای گرفتن این روحیه است.

وی بیان کرد: سوگند می‌خورم قدرت ایمان هزار بار بیشتر و بالاتر از قدرت موشک‌ها است و تا زمانی که روح ایمان و معنویت در جامعه ما حاکم باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در محور مقاومت و منطقه گفت: خستگی‌ناپذیری یکی از ویژگی‌های مهم بسیجیان است و امثال سردار حاج قاسم سلیمانی‌ها حاصل تفکر و تربیت بسیجی هستند که این تفکر را امام راحل ما بنا نهاد.

احد امیری افزود: سایر کشورها از بسیجیان کشور ما الگو می‌گیرند و توانستند به یک ارتش تمام‌عیار اسلامی تبدیل شوند و هیمنه ای را به وجود آورند که هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با این قدرت را ندارد.

کتاب«آب هرگز نمی‌میرد»، روایتی از  خاطرات سردار جانباز میرزا محمد سلگی، فرمانده گردان حضرت ابالفضل (ع) لشگر انصارالحسین (ع) استان همدان است که حمید حسام، نویسنده و رزمنده دفاع مقدس آن را به رشته تحریر درآورده است. این کتاب ارزشمند سال گذشته به تقریظ ارزشمند مقام معظم رهبری مزین گشت و جزو کتاب‌های ارزشمند حوزه دفاع مقدس به شمار می‌رود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات