خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: دلائل پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطل سه مولفه اصلی ایمان، معنویت و مردم است که نقش اساسی را ایفا کردند.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۹۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

ایمان، معنویت و مردم سه مولفه اصلی پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطلبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار،  سرهنگ مهدی هندی‌ورکانه در مراسم بزرگ جشن پیروزی مقاومت و سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) ضمن تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اظهار داشت: دلائل پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطل سه مولفه اصلی ایمان، معنویت و مردم است که نقش اساسی را ایفا کردند.

وی با اشاره به عهمدلی و کمک‌رسانی ملت ایران در زلزله اخیر افزود: نقش ایرانیان در جنگ‌های هشت ساله، دفاع از حرم اهل بیت(ع) و زلزله اخیر کرمانشاه نمودی از حضور پر رنگ آنان در این جبهه‌ها را آشکار می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه ما در مولفه‌های دفاعی و بازدارندگی عزتمندانه امنیت داریم، گفت: دلیل این امر این است که کسانی که کارهای امنیتی را به دست گرفته اند سه مولفه بحث شده را بکار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصاد این اقدام انجام نشده است، بیان داشت: مسئولین باید الگوبرداری درست داشته باشند و اقدام آنها باید آگاهانه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات