خبرهای داغ:
سید مهدی مرتضوی
از سوی رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد مطرح شد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان و جمعی از اعضا و مسئولان بسیج دانشجویی واحد نجف آباد دردیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در زمینه‌های همکاری متقابل بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۳۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه دانشجویی، رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد در دیدار مسئول نمایندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان و مسئولان بسیج این دانشگاه با اشاره به اختصاص بیشترین آمار اعزام دانشجو به اردوهای راهیان نور سال جاری به واحد نجف آباد گفت: «پیشنهاد داده ایم برای درک بهتر واقعیات دفاع مقدس، در کنار درس دفاع مقدس یک واحد عملی ارائه شود. و آمادگی داریم در دانشگاه نجف آباد به عنوان پایلوت، این واحد عملی را همراه با بازدید از مناطق عملیاتی اجرا کنیم .»
دکتر مجلسی در ادامه با تاکید بر نقش بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی، از آمادگی در اختیار قرار دادن ظرفیت های این دانشگاه به بسیج دانشجویی در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
حجت الاسلام سید روح الله ساجدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان هم در مورد مسایل فرهنگی دانشگاه ها گفت: «دانشجویان و جوانان باید با تعمق و تفکر در بروز و ظهور انقلاب اسلامی و آرمان های والای انقلاب به درک و شناخت همه جانبه از این پدیده الهی دست پیدا کرده و در حفظ و صیانت از آن کوشا باشند.»
ساجدی افزود: «در برابر تبلیغات فرهنگی دنیای غرب بهترین کار تبیین مبانی فرهنگی خودمان است.»
ارسال نظرات