خبرهای داغ:
ناهید پهلوانی گفت: با توجه به علاقه ای که به رشته ی طراحی لباس داشتم در مسابقات این رشته شرکت کردم و توانستم به رتبه ی اول ناحیه و رتبه ی اول استانی دست یابم، سپس در مسابقات کاریکاتور حائز رتبه اول در ناحیه و در مسابقات نمایشنامه نویسی به مقام اول ناحیه،دوم استانی و مقام کشوری دست یافتم.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۷۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام رضا(ع) اصفهان؛ ناهید پهلوانی فرهنگی نخبه بسیجی از دوره ی دانشجویی در مسابقات طراحی لباس، کاریکاتور و نمایشنامه نویسی حضور پیدا کرده و در هر سه رشته حائز مقام شده است.و همچنان نیز در این رشته ها بخصوص نمایشنامه نویسی بطور فعال حضور دارد.
این نخبه بسیجی بیان نمود:با توجه به علاقه ای که به رشته ی طراحی لباس داشتم در مسابقات این رشته شرکت کردم و توانستم به رتبه ی اول ناحیه و رتبه ی اول استانی دست یابم، سپس در مسابقات کاریکاتور حائز رتبه اول در ناحیه و در مسابقات نمایشنامه نویسی به مقام اول ناحیه،دوم استانی و مقام کشوری دست یافتم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اینکه آیا حضور در بسیج برای شرکت در مدرسه و دیگر فعالیت های وی مشکل ایجاد کرده است چنین اظهار داشت : من از دوره دبيرستان وارد بسیج شدم و هم اکنون 12سال است که فرمانده واحد مقطع امیدان هستم و تا به حال حضورم در بسیج مانعی برای دیگر فعالیت هایم نشده است.
پهلوانی در ادامه افزود؛ من لطف خداوند و همراهی خانواده ام را عامل موفقیت خود می دانم.

ارسال نظرات