خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد خبر داد

برگزاری 455 برنامه در هفته بسیج در شهرستان نجف‌آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد، از برگزاری 455 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: از اهم برنامه‌های این هفته، برگزاری 25مسابقه ورزشی، 32 مسابقه فرهنگی با موضوعات شهدا، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری 10مسابقه کتاب‌خوانی، 8 برنامه پیاده‌روی و عطرافشانی 12 گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد برنامه‌ریزی‌شده است.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، سرهنگ مهدی ساعی، صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، بسیج را رمز پیروزی و استمرار انقلاب برشمرد و اظهار کرد: اندیشه و تفکر بسیج، قبل از انقلاب در اندیشه امام نقش بسته بود و امروز عمق و گستردگی این تأثیر را درک می‌کنیم.

وی با تبریک تقارن هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه افزود: بسیج قدرت نرم انقلاب است و دشمنان به دنبال نابودی این تفکر هستند که جامعه را از فرهنگ ارزشی بسیج جدا کنند، فرهنگی که عامل اصلی در پیروزی جبهه مقاومت شد.

سرهنگ ساعی به برخی از کارکردهای بسیج نیز اشاره کرد و بیان داشت: بسیج مهم‌ترین عامل وحدت و انسجام ملی است که نمونه بارز آن را در پیروزی جبهه مقاومت در فرای مرزهای ایران شاهد هستیم، عامل مهم در امنیت کشور، برترین عامل در بازدارندگی توطئه‌های استکبار، عامل مقاومت و پیروزی حزب‌الله لبنان که گواه این امر پیروزی در جنگ 33روزه مقابل ششمین ارتش قوی دنیا رژیم صهیونیستی بود.

وی درباره اهم برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: شعار امسال هفته بسیج، با عنوان بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است که در محورهای اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، اعتلای فرهنگی و اجتماعی، اندیشه ورزی و تولد علم، مسجدمحوری و استکبارستیزی نام‌گذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد، از برگزاری 455 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: از اهم برنامه‌های این هفته، برگزاری 25مسابقه ورزشی، 32 مسابقه فرهنگی با موضوعات شهدا، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری 10مسابقه کتاب‌خوانی، 8 برنامه پیاده‌روی و عطرافشانی 12 گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد برنامه ریزی شده است.

وی درباره دیگر برنامه‌های افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته دیدار با خانواده‌های شهدا بالأخص شهدای مدافع حرم، برگزاری 109 برنامه روشنگری، برگزاری 18یادواره شهید و 19برنامه شبی با شهدا که خروجی این یادواره‌ها، فرهنگ‌سازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس و روحیه جهادی و تربیت جوانانی چون شهید حججی‌ها است.

سرهنگ ساعی درباره برخی از فعالیت‌های عمرانی بسیج ناحیه نجف‌آباد نیز بیان داشت: احداث سالن‌های ورزشی با عنوان صالحین و 9 دی که در دستور کار بسیج قرار دارد، تاکنون 13 سالن ورزشی در حال تکمیل و بهره‌برداری است و در زمینه اعطای تسهیلات در جهت اقتصاد مقاومتی در سال 95 بیش از 2 میلیارد تومان وام در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی درباره طرح کشوری گشت‌های محله محور بسیج نیز خاطرنشان کرد: این طرح به‌صورت کشوری و با امضای تفاهم‌نامه بین نیروی انتظامی و بسیج جهت ایجاد فضای ناامن برای افراد سودجو به‌خصوص افزایش سرقت‌های خرد در سطح کشور انجام خواهد شد.

ارسال نظرات