خبرهای داغ:
محمد رضایی
به مناسبت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت :
امروزنظام مقدس جمهوری اسلامی بارهبری حکیمانه امام خامنه ای ( مدظله العالی)، باردیگرقابلیت و توانایی خود را به رخ جریان استکبار بامحوریت آمریکای خبیث و صهیونیسم بین الملل کشاند.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۱۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ ناحیه مقاومت بسیج کاشان بیانیه ای را به مناسبت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت  منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انافتحنالک فتحا مبینا

ملت قهرمان و سربلند ایران،مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان درالمومنین کاشان

تقارن هفته بسیج باآغاز ماه پرخیر و برکت ربیع الاول وازطرف دیگرپیروزی جبهه مقاومت برگروه تروریستی داعش ، حال و هوای دیگری به این ایام بخشیده است.

مردم عزیز! امروزباردیگرشاهد یکی دیگر ازدستاوردهای شجره طیبه بسیج هستیم.نیرویی که در5 اذرسال 58 به فرمان دیده بان انقلاب اسلامی،امام راحل و عظیم الشان تشکیل شد، تبدیل به درخت تناوری شده که شاخ و برگ های آن دربین کشورها و ملت های منطقه بویژه عراق و سوریه ، میوه امنیت و آرامش را به آنها هدیه داد.

اگردر8 سال جنگ تحمیلی، حضور بسیجیان درصحنه دفاع ازمرز و ناموس کشورمان،دشمن بعثی را منکوب کرد ، امروزاین نیروی الهی توانست بزرگترین و خطرناک ترین توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت های مسلمان دردهه های اخیر را نقش برآب کند.

امروزنظام مقدس جمهوری اسلامی بارهبری حکیمانه امام خامنه ای ( مدظله العالی)، باردیگرقابلیت و توانایی خود را به رخ جریان استکبار بامحوریت آمریکای خبیث و صهیونیسم بین الملل کشاند.فتنه ای که هدف اصلی آن نابودی جمهوری اسلامی و گفتمان مقاومت بود، امروزدرمقابل خود تشکیل هسته ها و گروه های مقاومت و بسیج جهان اسلام که ازتدابیر و وصایای امام راحل بود را به چشم خود می بیند.

اگرتادیروز ، تنها بسیجیان ایران، خارچشم جبهه استکبار بودند ، امروز بسیجیان ایرانی، افغانستانی، عراقی، سوری،پاکستانی ،لبنانی ویمنی دست دردست یکدیگرپیروزی حق برباطل را رقم زده و پیاده نظام استکبار وسرسپرده منطقه ای آن سعودیان کودک کش را تارو مارکردند. جا دارد همه ما پیشانی شکردرپیشگاه خداوند قادرمتعال به شکرانه این پیروزی بزرگ برزمین بساییم.

ملت مقاوم وسربلند  !

نیروی قدرتمند بسیج همانطور که در8 سال دفاع مقدس و پس ازآن درعرصه سازندگی و ابادانی ، پیشرفت های علمی و مقابله با جنگ نرم دشمن ، درخدمت ملت عزیز و سربلند بوده ، امروزهم با تمام وجود درهربرهه و زمان ، آمادگی خود را برای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافرازاعلان می دارد .کما اینکه درحادثه دلخراش زلزله دراستان کرمانشاه ، بسیج ازهمان ابتدای امر همگام با مجاهدان ارتش وسپاه ، درکنارزلزله زدگان بود و همه همت و توان خود را برای خدمت به آنها و کاهش آلامشان به کارگرفت.

درپایان،هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت برجبهه استکباررا خدمت اقا امام زمان (عج) ، امام خامنه ای ( مدظله)خانواده معظم شهدا و ایثارگران بویژه شهدای مدافع حرم و عموم ملت قهرمان تبریک عرض می نماییم.

ناحیه مقاومت بسیج کاشان

ارسال نظرات