خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

برخی از اقدامات شهید «همدانی» در جامعه مغفول مانده است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برخی از اقدامات شهید «همدانی» به جامعه معرفی و بخشی دیگر مغفول مانده است، گفت: رسیدگی به قشر محروم و مستضعف از جمله اقداماتی شهید «همدانی» است که در جامعه به آن پرداخته نمی شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۶۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

برخی از اقدامات شهید «همدانی» در جامعه مغفول مانده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های شخصیتی  سردار «اسدی» سخنران این مراسم اظهار داشت:  برای ما سردار «اسدی» همان سردار «همدانی» است و نقش ایشان در جبهه مقاومت ماندگار است.

وی با بیان اینکه برخی از اقدامات شهید «همدانی» به جامعه معرفی و بخشی دیگر مغفول مانده است، گفت: رسیدگی به قشر محروم و مستضعف از جمله اقداماتی شهید «همدانی» است که در جامعه به آن پرداخته نمی شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» با تشکیل مجموعه در کمال گمنامی به محرومین کمک می کرد، بیان داشت: ایشان بدون رسانه ای کردن و مطرح شدن، در سطح شهر با حفظ عزت محرومین به طور غیر مستقیم به آنها کمک می‌رساندند به طوری که تا زمان شهادت شهید «همدانی» متوجه نشدند که کمک‌ها از ناحیه ایشان است.

وی به تشکیل مجموعه‌ای در سوریه برای کمک به محرومین توسط سردار «همدانی» اشاره و عنوان کرد: ایشان در کنار اقدامات نظامی به محرومین و مستغصفین با تشکیل تیمی کمک می‌رساند تا رزمندگان سوری در جبهه‌ها با اطمینان  کامل به مبارزه بپردازند.

سردار فرجی با اشاره به سخنان سر لشکر باقری که «اگر درایت شهید همدانی نبود سوریه سقوط می‌کرد» به نقش ایشان در پیروزی سوریه پرداخت و تاکید کرد: وقتی  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان تئوریسین و بالاترین مقام نظامی یک کشور در مراسم دومین سالگرد شهید «همدانی» در بین هزاران نفر اینچنین اظهار می‌کند به همگان درستی این مطلب ثابت می شود که شهید «همدانی» نقش تعیین کننده ای در پیروزی سوریه داشت و این در حد حرف و شعار نیست.

وی با بیان اینکه سردار «همدانی» در ابتدای ورود به سوریه مورد بی مهری  قرار گرفت، گفت: برخی‌ها مانع رفتن شهید به سوریه می‌شدند به این نحو که اگر در سوریه حاضر شوی اعتبار چندین ساله خود را از دست خواهی داد و جز شکست به نتیجه ای نمی رسی؛ در صورتی که سردار «همدانی» بدون توجه به این اظهارات در جبهه های نبرد حاضر و به مقابله با دشمن پرداخت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس سوریه را  نجات داد، تاکید کرد: ایشان اختلافات بین شیعه و اهل سنت را  با سازماندهی و بسیج عمومی و تشکیل ارتش دفاع وطنی حل کرد به طوری که 98 درصد نیرویی که ایشان به کارگیری کرد اهل تسنن بودند.

وی به محبوبیت سردار «همدانی» در سوریه اشاره و عنوان کرد: مقامات سوریه همواره اعلام  می‌دارند که اگر سردار «همدانی» در سوریه حضور نداشت آنها شکست خورده بودند در صورتی که سردار با ورود خود به مردم سوری جسارت، شجاعت و جرأت داد و موجب نابودی داعش و پیروزی آنها شد.

وی ابراز داشت: با تدبیر سردار «همدانی» نخستین هسته‌های دفاع وطنی در حرم حضرت زینب(س) تشکیل و درعملیات‌های مختلف بر داعش چیره شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: داعش تنها  یک گروه تروریستی نیست بلکه یک ارتش منطقه‌ای است چراکه یک گروه تروریستی  امکانات بسیار، تجهیزات، پیشرفته‌ترین موشک‌ها، رسانه‌ها و سلاح‌ها با ورژن جدید را در اختیار ندارد، در صورتی که داعش تمام آنها را در سوریه داشت.

وی با اشار به اینکه شهید «همدانی» به خاطر اسلام و ارزش‌ها در سوریه حضور داشت نه بشار اسد؛ اضافه کرد: شهید «همدانی» اقدامات ارزنده‌ای داشته که بسیاری از زوایای آن همچنان پنهان مانده که به دلیل ملاحظات نمی‌توان آنها را بازگو کرد.

سردار فرجی در واکنش به این اظهارات که کمک‌های ارسالی به سوریه از امکانات دولتی  است، گفت: تمام کمک ها مردمی بوده و استان همدان دومین استان در رتبه بندی حمایت و پشتیانی از جبهه مقاومت و سوریه است.

وی با بیان اینکه سردار «همدانی» در شرافت تمام و آزادی کامل اقدامات ارزنده ای انجام داد، یادآور شد: ایشان همواره در داخل کشور و در سوریه مورد بی مهری قرار گرفت اما همچنان در مسیرش ثابت قدم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات