خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان:
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با اشاره به حضور و مجاهدت شهید «همدانی» در جبهه‌های مقاومت و در سوریه گفت: این‌ها بیانگر این است که دفاع از مظلوم، اسلام و ولایت مرز و بوم ندارد و سردار «همدانی» این را ثابت کرد.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۹۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

دفاع از مظلوم، اسلام و ولایت مرز و بوم نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر رحمان افسری در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهید «همدانی» انسانی مخلص، انقلابی واقعی و سرداری  همیشه در صحنه بود، اظهار داشت: ایشان از همان ابتدای جوانی در جبهه‌ها حضور و از انقلاب، نظام، کشور و دین خود دفاع کرد.

وی افزود: امروزه هم که نیاز بود در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها، از همین ارزش‌ها و اهداف دفاع کند مردانه ایستاد و دفاع کرد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با اشاره به حضور و مجاهدت شهید «همدانی» در جبهه‌های مقاومت و در سوریه عنوان کرد: این‌ها بیانگر این است که دفاع از مظلوم، اسلام و ولایت مرز و بوم ندارد و هرجایی که نیاز باشد باید مجاهد واقعی حضور یابد  که سردار «همدانی» بزرگوار نیز این را ثابت کرد و در جبهه های مقاومت حضور یافت و دفاع کرد.

وی با بیان اینکه امثالی چون شهید «همدانی» سردارانی بزرگ و قافله سالاران این دوران هستند که به ما یاد دادند پیرو این مسیر باشیم، تصریح کرد: شهید «حججی» از پیروان همین راهی بودند که «حاج حسین» و امثال ایشان پیموده بودند و هستند افرادی که در این مسیر بودند و این راه را ادامه دادند.

افسری با بیان اینکه راه دفاع و شهادت همواره باز است، تاکید کرد: خدا را شاکریم در هر زمان و در هر عرصه بزرگ‌مردانی را برای ما خلق می کند که راه و پرچم را به دست گیریم و در این مسیر طی کنیم و تا زمانی که نیاز باشد در مسیر دفاع از اسلام و مظلومان گام برداریم.

وی با پسندیده دانستن برگزاری برزگداشت شهدا یادآور شد: امیدواریم همان گونه که در این مراسمات شرکت و از مقام شهدا تجلیل می کنیم  این در قلب و عمل ما باشد تا این مسیر را ادامه دهیم و صرفاً به برگزاری مراسم ختم نشود.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا به این سبب اهمیت دارد که ما بدانیم چه کسانی این امنیت و آسایش و استقلال را برای ما فراهم کرده‌اند و در مسیرشان گام برداریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات