نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکفیری‌ها از نام سردار «همدانی» در هراس بودند، گفت: به گفته سیدحسن نصرالله سردار «همدانی» عاشق ولایت بود و حضور او موجب رشد و ایجاد انگیزه در نیروهای سوریه و لبنان شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۸۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «همدانی» اظهار داشت: بنده قبل و بعد از اسارت در خدمت ایشان بودم و هموراه از نظرات ایشان استفاده می کردم.

وی با بیان اینکه به لحاظ مسائل استانی و ملی گاهی در نیمه های شب با سردار ارتباط می‌گرفتم، گفت: قسمت عمده‌ای از وظیفه نمایندگی خود را در حضور سرلشگر همدانی بودم  و از نقطه نظرات ایشان همواره  در شورای شهر، بنیاد شهید و دانشگاه فرهنگیان و مجلس استفاده کردم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید «همدانی» ایشان را فردی جامع الشرایط دانست و بیان داشت: این شهید معزز از ایدئولوژیک‌های فرهنگی کشور بود که در زمینه‌های فرهنگی مسائلی را مطرح می‌کردند که در سطح کشور بی‌نظیر بود.

وی با تبیین ابعاد شخصیتی شهید «همدانی» با بیان اینکه شخصیت ایشان تنها در بعد نظامی خلاصه نمی‎شود، عنوان کرد: ایشان الگوی موفق فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بود و  در تمام زمینه‌ها نقش‌آفرینی و حضوری فعال و موثر داشتند که نظیر آن را در استان نداریم.

خجسته با بیان اینکه شهید «همدانی» در زمینه مسائل سیاسی بسیار تیزبین و هوشیار بود، تصریح کرد: ایشان پیشنهاداتی را به دستگاه اجرایی می‌دادند و در حوزه‌های اجتماعی با شناسایی آسیب‌های موجود برای رفع آنها تلاش کرده و به استانداری، فرمانداری و بنیاد شهید راهکارهای مناسبی ارائه می‌کرد.

وی با اشاره به دیگر ویژگی شهید «همدانی»، ایشان را  در صداقت، حسن نیت و پاکی بی‌نظیر دانست و یادآور شد: ایشان همواره حامی و یاور مظلومان بوده و در هرکجا که ظلمی بود از مظلوم حمایت و در مقابل ظلم ایستادگی می‌کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شهید «همدانی» را فردی مخلص معرفی کرد و بیان داشت: در ایشان هیچ پیچیدگی وجود نداشت و تمام کارها را برای رضای خدا انجام می داد.

وی با اشاره به مردم‌داری شهید «همدانی» با بیان اینکه ایشان هیچگاه در ارتباط با مردم نظامی برخورد نمی کرد، گفت:  ایشان فردی تشکیلات‌محور بود و آنچنان مأمن انرژی بود که  اگر کسی با ایشان کار می‌کرد متوقف نمی شد و پیش می رفت.

خجسته  نقش شهید «همدانی» در پیروزی سوریه را تعیین‌کننده دانست و تاکید کرد:  به اظهار بشار اسد تکفیری‌ها به 500 متری آنها رسیده بودند و سردار «همدانی» با ورود خود به سوریه عنوان کرد که  مقام معظم رهبری خواستار مقاومت شده‌اند که ما هم با اطمینان به سردار «همدانی» مقاومت کردیم.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها از نام سردار «همدانی» در هراس بودند، گفت: به گفته سیدحسن نصرالله سردار «همدانی» عاشق ولایت بود و حضور او موجب رشد و ایجاد انگیزه در نیروهای سوریه و لبنان شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار «همدانی» جیش‌الشعبی را در سوریه ایجاد و در حال حاضر 1.5 میلیون نیروی دفاع وطنی در سوریه وجود دارد، گفت: شهید «حاج حسین همدانی» الگویی برای مسلمان جهان بوده و همه به ایشان عشق می‌ورزند.

وی با تشریح دیگر ویژگی های شهید «همدانی» با بیان اینکه برخی از ویژگی‌های ایشان به خوبی تبیین نشده است، یادآور شد: روحیه رشادت و استقامت شهید «همدانی» در تمام زمینه‌ها وجود داشت و این روحیه را بین مردم سوریه ایجاد کرد.

خجسته با بیان اینکه اخلاق شهید «همدانی» همواره ایشان را به الگو و اسوه ای نمونه تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد:  باید شخصیت سردار «همدانی» را از منظرهای مختلف بررسی کنیم و شاخص‌های سردار را در زمینه فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات