خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان توجه به جایگاه و حفظ آن در انجام مسئولیت را از مشکلات امروز جامعه دانست و گفت: امروز یکی از مشکلات جامعه ما این است که وقتی به شخصی مسئولیتی داده می شود ابتدا به فکر حفظ جایگاه خود است در صورتی که شهید «همدانی» تنها رضای خدا و ولایت را مد نظر قرار می‌داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۴۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

شهید «همدانی» تنها رضای خدا و ولایت را مدنظر داشت/ شهید «همدانی» به جوانان بها و میدان می‌دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دیدگاه برخی افراد به  شهید «همدانی» بیشتر از بعد نظامی و فرمانده بودن است، اظهار داشت: این در صورتی است که شهید «همدانی» در تمامی ابعاد در زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و... جزو برترین‌ها بود.

وی با بیان اینکه سردار «همدانی» در تمام زمینه‌های فرهنگی حضوری موثر داشت، افزود: ایشان یک سینه‌زن خوب برای امام حسین(ع) و در بحث‌های فرهنگی همواره پیشگام بود و تفکرات خوبی داشت.

 معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه سردار «همدانی» تنها به خاطر رضای خدا قدم برمی داشت، گفت: ایشان به لحاظ ویژگی‌های شاخصی که داشت شهید «همدانی» می شود چراکه تمام خصوصیات پاک خداوند در او جمع شد تا نهایت به مقام شهادت نائل آمد.

وی با تاکید بر الگوسازی شهید «همدانی» برای نسل جوان تصریح کرد: این شهید والامقام گرچه به ظاهر از نظر سنی، مسن و به نوعی پدر دوستان جوان بود اما در برخورد با جوانان الگو بود.

موسوی با  اشاره به دیگر ویژگی‌ها شخصیتی شهید «همدانی» از خستگی ناپذیری ایشان به عنوان یک ویژگی بارز نام برد و بیان داشت: برای ایشان در هر شرایطی خستگی معنا نداشت و همواره به فکر اجرای دستور ولایت بود.

وی توجه به جایگاه و حفظ آن در انجام مسئولیت را از مشکلات امروز جامعه دانست و  اضافه کرد: امروز یکی از مشکلات جامعه ما این است که وقتی به شخصی مسئولیتی داده می شود ابتدا به فکر حفظ جایگاه خود است و حساب و کتاب می‌کند  که انجام این کار در شأن و منزلتش هست یا خیر؟ در صورتی که شهید «همدانی» تنها رضای خدا و ولایت را مد نظر قرار می‌داد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به نقش‌آفرینی‌های سردار «همدانی» در خنثی کردن فتنه 88 پرداخت و گفت: ایشان با بصیرت و مدیریت عالی خود توانست در کمترین زمان توطئه‌ها را خنثی و غائله فتنه 88 را ختم کند که در این راستا به جوانان بها داد و میدان را برای آنها باز کرد  چراکه ایشان هموراه  حامی جوانان بود.

وی با بیان اینکه سردار «همدانی» در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی به خوبی ایفای نقش کرد، گفت: ایشان هیئت‌ها را به سمتی هدایت می کرد که در خط ولایت باشند و هیچ چیزی مقام شهادت را برای او رقم نزد جز اخلاص و درستی ایشان.

موسوی با تاکید بر ورود رسانه در تبیین ابعاد شخصیتی شهید «همدانی» یادآور شد: از این به بعد رسالت رسانه ها بسیار سنگین است و می‌طلبد در تمام زمینه‌ها فعالیت گسترده داشته و با توجه به اینکه در شرایط فعلی تلویزیون، بنر و سایر موضوعات تبلیغاتی کمتر شده و فضای مجازی کاربرد دارد  در این فضا حضور یافته و با اطلاع‌رسانی دقیق به سمت و سویی حرکت کنند که اهداف، آرمان‌ها و پیام‌های شهدا را به گوش همگان برسانند و وصیتنامه آنها را فراموش نکنند.

وی با اشاره به ابعاد جنگ نرم دشمن خاطرنشان کرد: دشمن دو نقطه حجاب و ولایت را نشانه گرفته تا از این سمت به  انقلاب اسلامی آسیب بزند بنابراین باید هوشیار بود و دشمن را همچون گذشته ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات