خبرهای داغ:
جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بحث جدایی اقلیم کردستان و با بیان اینکه فتنه‌ای دیگر در راه است، گفت: سخنان ترامپ نمود بارز دشمنی با انقلاب اسلامی و حمايت تمام از اسرائيل است.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۹۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

سخنان ترامپ نمود بارز دشمنی با انقلاب اسلامی و حمايت از اسرائيل/ فتنه‌ای دیگر در راه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در جمع کارکنان تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان ضمن گرامیداشت 24 مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی  به فرمام امام خمینی(ره)، با تبیین نقش این سازمان در نهادینه کردن معنویت و بصیرت سیاسی در بین کارکنان اظهار داشت:  تأسیس این سازمان ماحصل اندیشه پویا و آینده نگر امام خمینی (ره) بود.

وی گفت: به طور قطع نگاه بنیانگذار انقلاب به ارتش نگاهی معنوی و ولایتی بوده بنابراین ورود روحانیت به آن و تأسیس این سازمان را باید از ودیعه‌های الهی دانست.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم آمادگی نیروهای مسلح کشور و ارتقاء توان دفاعی، گریزی به شرایط منطقه زد و عنوان کرد: در طول این چهار دهه از عمر انقلاب دشمن  ذره‌ای از عناد خود نسبت به انقلاب کم نکرده است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن از قبیل تحمیل جنگ هشت ساله به ایران و سپس راه‌اندازی القاعده، طالبان و داعش ادامه داد: هر چند عمر داعش نیز به پایان رسیده و بعید می‌دانیم کمتر از یک سال دیگر از عمرش باقی مانده باشد؛ امروز هم بحث اقلیم و انتخابات کردستان و بیانیه‌های رئیس جمهور آمریکا در اظهار دشمنی آشکار با کشور و ملت ایران از عناد دشمن با انقلاب اسلامی است.

امیرسرتیپ نعمتی با اشاره به بحث جدایی اقلیم کردستان و با بیان اینکه فتنه‌ای دیگر در راه است، بیان داشت: سخنان ترامپ نمود بارز دشمنی با انقلاب اسلامی و حمايت تمام از اسرائيل است .

وی یادآور شد: این موضوعات همه نمادهای بارز دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران است و هشداری برای ما تا درهر لحظه آماده پاسخگویی و دفع هر گونه تهدیدی باشیم.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر عدم غفلت از دشمن اضافه کرد: این دشمن نشان داد که هر لحظه مترصد زدن ضربه به ما است و به طور قطع تا زمانی دست به این اقدام نخواهد زد که توان مقابله با ما را نداشته باشد .

وی با تأکید بر تلاش در راستای آمادگی و ارتقاء توان رزمی نیروها تصریح کرد: نمایش آمادگی رزمی همان پیامی است که دشمن را وا می‌دارد  تا هیچ حرکت نابخردانه‌ای را انجام ندهد .

امیرسرتیپ نعمتی با اشاره به توان رزمی بالای تیپ 316 زرهی موقعیت این یگان را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی و عنوان کرد: برای مهیا شدن فردا بسیار دیر است، سعی کنیم از هم اکنون آمادگی دفاع در لحظه را داشته باشیم چراکه نزدیک‌ترین یگان به مرز  تیپ 316 است .

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ساختار نیروی زمینی بسیار چالاک و پویا است به نحوی که در ماه‌های اخیر و بنا بر شرایط در کوتاه‌ترین زمان حتی یگان‌های زرهی با آن وزن و سنگین در کوتاه‌ترین زمان در مواضع جاگیری کرده و آماده انجام فرمان بوده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات