خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان:

شهید «همدانی» زمینه فرهنگ ایثار و شهادت را در سوریه و عراق رقم زد

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به نقش سردار «همدانی» در جبهه‌های مقاومت گفت: ایشان در خارج از کشور و در سوریه و عراق زمینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت را رقم زدند.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۴۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

شهید «همدانی» زمینه فرهنگ ایثار و شهادت را در سوریه و عراق رقم زدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار  بخشعلی کامرانی صالح امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید «همدانی» برای جامعه یک  تحفه الهی بود.

وی با بیان اینکه سردار «همدانی» در طول  هشت سال دفاع مقدس حضوری موثر و هدفمند در بخش‌های مختلف جبهه و جنگ داشت، گفت: ایشان توفیقاتی برای نظام اسلامی و به ویژه برای نیروهای مسلح رقم زدند که تا به امروز آثارش باقی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با تبیین ویژگی‌های شاخص شهید «همدانی» با عنوان اینکه ایشان به واسطه تفکر و تاکتیک‌های خوب در امر پیشگیری از صدمات جنگی توانمند بود، افزود: ایشان در جنگ به خوبی ایفای نقش کرد و با حضور هدفمند در جبهه و جنگ ثمرات موثری برای انقلاب ایجاد کرد.

وی به اقدامات و مجاهدت‌های اثرگذار شهید«همدانی» در دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد:  این شهید والامقام در عملیات‌های خاص چه در عملیات‌های که در غرب صورت گرفت و چه در جنگ در حوزه خوزستان و عملیات‌های والفجر8، کربلای 5 و 4 که ایشان هدایت آن را بر عهده داشت درحوزه جنگ سرنوشت‌ساز بود.

سردار کامرانی صالح  با بیان اینکه سردار «همدانی» در جنگ تحمیلی اقداماتی شایسته انجام داد، اضافه کرد: ایشان در جلوگیری از تحرکات عراقی در بخش پدافندی و آفندی با برنامه‌ریزی‌های منسجمی که داشتند به خوبی عمل کردند.

وی به بصیرت شهید «همدانی» به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های بارز ایشان اشاره و تاکید کرد: ایشان بعد از جنگ تحمیلی با توجه به شناخت و بصیرت بالایی که داشت در حوزه جنگ نرم وارد و ایفای نقش کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه سردار «همدانی» در حوزه جنگ نرم با اطلاع رسانی و بصیرت افزایی برای قشر جوان اهدافی را دنبال می‌کرد، افزود: نباید یاد و خاطره و ایثارگری‌های این شهید والامقام فراموش شود.

وی با اشاره به اینکه شهید «همدانی» برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت را دنبال کرد، ادامه داد: این کار ابتدا در همدان آغاز و سپس در کل کشور توسعه یافت.

سردار کامرانی‌صالح به دیگر اقدامات شهید «همدانی» در مقابله با جنگ نرم و سخت اشاره و تاکید کرد:  ایشان در این حوزه اقدامات و خدمات شایسته ای ارائه دادند که باید هرچه بیشتر به آنها توجه کرد.

وی به نقش سردار «همدانی» در جبهه‌های مقاومت اشاره و تصریح کرد: ایشان در خارج از کشور و در سوریه و عراق زمینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت را رقم زدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان به نقش موثر شهید «همدانی» در خنثی کردن فتنه 88 اشاره و عنوان کرد:  در آن زمان بنده معاون عملیات استان تهران و شاهد این بودم که در  بحث بصیرت افزایی و مقابله با فتنه گران و فتنه جویان به خوبی ایفای نقش کرد.

وی بر ضرروت تبیین برنامه ها، اقدامات و اهداف شهید «همدانی» در جامعه پرداخت و یادآور شد: این مهم باید برای جوانان در قالب همایش‌ها و نمایشگاه‌ها بازگو شود تا آرمان‌های شهدا را دنبال و به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات