خبرهای داغ:
فرمانده اسبق تیپ 3 لشکر 16 زرهی همدان:

شهید «همدانی» در تمام زمینه‌ها ممتاز بود

فرمانده اسبق تیپ 3 لشکر 16 زرهی همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» نقش خود را به خوبی ایفا کرد، گفت: ایشان نه تنها یک فرد نظامی موفق بلکه در تمام زمینه‌ها ممتاز بود.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۳۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

شهید «همدانی» در تمام زمینه‌ها ممتاز بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ محمد جوادی امروز در حاشیه دومین مراسم سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران با تبیین ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار اظهار داشت: این شهید والامقام فردی مخلص به تمام معنا بود.

وی با اشاره به ویژگی مردمی بودن شهید «همدانی» عنوان کرد: ایشان رابطه تنگاتنگی با مردم داشت و همواره با وجود تلاش در راستای حل مشکلات آنها خود را شرمنده مردم می‌دانست که همه این موراد نشان از اخلاص ایشان دارد که باید در جامعه تبیین شود.

فرمانده اسبق تیپ 3  لشکر 16 زرهی همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» همواره در بیان صحبت و ارائه پیشنهاد و خواسته‌ها واضح و بدون هیچ ابهامی بود به شیوه ارتباط گیری ایشان اشاره و اضافه کرد: این شهید بزرگوار در شرایطی که  گفته‌هایش برای دیگران خوشایند نبود و موجب ناراحتی آنها می‌شد آن را به شوخی بیان می کرد تا دلخوری ایجاد نشود.

وی شهید «همدانی» را فرماندهی لایق معرفی کرد و افزود: ایشان همواره کنکاش می‌کرد تا مطلبی از دیگران یاد بگیرد و آن را عملی کند.

امیر جوادی در بیان دیگر ویژگی‌های شهید «همدانی» یادآور شد: این شهید بزرگوار فرمانده لایق و آماده شهادت بود و در رفتار و شخصیتش و قبول مسئولیت‌های خطرناک فرمانده بارز و شاخصی بود.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» نقش خود را به خوبی ایفا کرد، خاطرنشان کرد: ایشان نه تنها یک فرد نظامی موفق بلکه در تمام زمینه‌ها ممتاز بود و در زندگی شخصی در خدمت خانوداه وظیفه خود را در به نحو احسن انجام داد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات