خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد
مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان همدان شهید «همدانی» را سمبل شجاعت در ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعی دانست و گفت: ایشان در همه عرصه‌های اجتماعی که احساس می‌کرد می‌تواند موثر باشد حضور می‌یافت.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۲۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

شهید «همدانی» سمبل شجاعت در ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در حاشیه دومین مراسم سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های شاخص شهید «همدانی» اظهار داشت: محور اندیشه و تفکر مدافعان حرم شهید «همدانی» است.

وی با اشاره به ارتباط 38 ساله خود با شهید «همدانی» عنوان کرد: احساس می کنم  تفاوت‌هایی هم در دفاع مقدس و هم  فرماندهان ما در جنگ هشت ساله داشتند که نیاز است در این زمینه از حوزه گفتمان وارد شویم و شخصیت بزرگی چون شهید «همدانی» را برای ایجاد یک جریان گفتمان در جامعه با شاخص های مدیریتی، فردی، خانوادگی ، اجتماعی و ابعاد شخصیتی ایشان معرفی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: تبیین قدرت نفوذ، شجاعت و قدرت ورود به عرصه‌های اجتماعی شهید «همدانی» برای جامعه امروز ضروری است.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های ناگفته شهید «همدانی» شجاعت و قدرت ورود به عرصه‌های اجتماعی ایشان است که باید در جامعه به خصوص در بین نسل جوان تبیین شود.

سردار ظفری با بیان اینکه شهید «همدانی» خطر دوگانگی، شکاف و دوقطبی را به عنوان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری سال‌ها قبل تشخیص داده بود، تصریح کرد: شهید «همدانی» تبلور این هنر و اندیشه بود  که خطر دو قطبی در جامعه را سال‌های قبل  تشخیص داده بود و سعی در برطرف کردن آن داشت.

وی شهید «همدانی» را سمبل شجاعت در ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعی دانست و اظهار کرد: ایشان در همه عرصه‌های اجتماعی که احساس می‌کرد می‌تواند موثر باشد حضور می‌یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به قابلیت نفوذ شهید «همدانی» در جامعه به عنوان یکی دیگر از ویژگی های شاخص ایشان اشاره و عنوان کرد: بعد از گذشت یک سال از شهادت شهید همدانی تعدادی از جوانان با تیپ‌های خاص تقاضا داشتند که اجازه دهیم جشنواره مسابقه موتورسواری را به اسم سردار «همدانی» و «شمسی پور» نامگذاری کنیم  که در خصوص علت آن پاسخ دادند این افراد جزو هیئت موتورسواری ما بودند و این موارد، همگی نشان از قابلیت نفوذ شهید «همدانی» در جامعه و به خصوص جوانان دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به جرأت می‌توان ادعا کرد هر موسسه فرهنگی و هنری که در جامعه تشکیل شده «حاج حسین همدانی» عضویی از اعضای آن مجموعه محسوب می‌شد.

سردار ظفری یادآور شد: اگر ما همچون شهید «همدانی» شجاعت داشته و بدون ترس و قدرت ورود به عرصه های مختلف را داشته باشیم به طور قطع مشکلات ما حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات