خبرهای داغ:
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه شهید «همدانی» در همدان ریشه منافقین را خشکاند، گفت: سردار«همدانی» به خوبی با آنها در همدان مقابله و شیرازه منافقین را در غرب کشور از هم پاشید.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۲۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

شهید «همدانی» ریشه منافقین را در همدان خشکاند/ از اهل هنر گلایه دارمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران با  بیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه سیلی خورده است، اظهار داشت: این اغراق نیست و همه دوستان، دشمنان و رصدکنندگان مسائل جهانی به این واقعیت اذعان دارند.

وی با بیان اینکه نظیر سیلی که انقلاب اسلامی به نظام سلطه وارد کرده در طول تاریخ بعد از ظهور اسلام وجود نداشته است، گفت: انقلاب اسلامی ما  تبلور اسلام ناب محمدی است که نظام سلطه یک‌هزار سال پیش با ظهور اسلام این سیلی را خورد و با ظهور انقلاب اسلامی سیلی محکم تری به آنها وارد شد.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه دشمن برای ابقای خود سعی در از بین بردن حکومت اسلامی دارد، افزود: هر اقدام و سرمایه‌گذاری  که دشمنان نظام برای کندی حرکت انقلاب و یا از بین بردن آن داشته باشند طبیعی است، اما در مقابل خداوند متعال فرصت‌هایی را در اختیار قرار داده که در صورت استفاده از آن می‌توانیم دشمن را همچنان ناکام کنیم.

وی با اشاره به جریان واقعه کربلا از آن به عنوان عاملی در راستای مصون ماندن اسلام از توطئه‌های دشمنان در طول 1400 سال یاد کرد و بیان داشت: در عصر انقلاب ما افرادی در مسیر راه انقلاب قرار دارند که می‌توانند برای آیندگان الگو و سرمشق باشند و توطئه‌ها را نابود کنند.

سردار آبنوش با تاکید بر الگوسازی شهید «همدانی» برای جامعه به خصوص نسل جوان تصریح کرد:  شهید «همدانی» از چهره‌های شاخص و مناسب برای معرفی به عنوان الگو است که متاسفانه آن چنان که باید و شاید شخصیت ایشان در جامعه تبیین نشده و این گلایه من از اهل هنر و استان همدان است.

* تمام ابعاد زندگی شهید «همدانی» باید در جامعه شناخته شود

وی با بیان اینکه تمام صحنه‌های زندگی شهید «همدانی» سوژه مناسب برای  فیلم و هنر در تمام ابعاد است، گفت: باید تمام ابعاد زندگی این شهید والامقام از بعد فردی، اجتماعی، نظامی و سیاسی  و به خصوص فرهنگی در جامعه شناخته شود.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: شهید «همدانی» بدون ثروت، مسئولیت، درجات علمی بالا که به ظاهر به انسان ها موقعیت و درجه می دهد در سطح جهان انسانی شاخص شد.

وی تاکید کرد: باید دید این شهید بزرگوار با وجود عدم امکانات مادی و تحصیلی و ابزاری که هر فرد را در جامعه مطرح می کند، چه می شود که هنوز انقلاب پیروز نشده سپاه پاسداران در استان همدان را تشکیل می دهد؟!

سردار آبنوش اضافه کرد: خداوند دست این مرد الهی را پس از تشکیل سپاه پاسدران در همدان گرفت و مسیر را به او نشان داد.

وی با بیان اینکه در زمان تشکیل سپاه سردار «همدانی» به عنوان فرمانده انتخاب شد، عنوان کرد: همواره  شیوه انتخاب فرمانده در تمام سیستم‌های نظامی از بالا به پایین است اما در سپاه پاسدران شاهد این هستیم که فرماندهان از نیروهای رده پایین انتخاب شدند که این عاملی مهم در موفقیت و دلیل بی‌نظیر بودن سپاه پاسدران است.

* اخلاص رمز شهادت سردار «همدانی»

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه خصوصیات شهید «همدانی» انحصاری ایشان است، به اقدامات اثرگذار ایشان اشاره و بیان کرد: اولین مأموریت ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی جمع‌آوری سلطنت طلب‌ها بود که به  دنبال سوق دادن جامعه به سمت تفکر شاهنشاهی بودند.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» در همدان  ریشه منافقین را خشکاند، ادامه داد: سازمان منافقین که  جزو سازمان‌های پیچیده امنیتی بودند درهمدان جولان می دادند  که سردار«همدانی» به خوبی با آنها مقابله و شیرازه منافقین را در غرب کشور از هم پاشید و سران آنها را دستگیر کرد.

سردار آبنوش با اشاره به دیگر ویژگی‌های شخصیتی شهید «همدانی» با بیان اینکه خداوند عنایت ویژه‌ای به ایشان کرده بود، افزود: ایشان تنها دوره سربازی و پاسدرای را گذارنده بود و با وجود اینکه هیچ گونه آموزش‌های تخصصی ندیده بود توانست چنین سازماندهی کند و بلاهایی را از کشور دور کند.

وی  نقش شهید «همدانی» در دفاع مقدس را برجسته دانست و تاکید کرد: ایشان سپاه پاسدران استان همدان را پایه‌گذاری و برای نامگذاری این مجموعه به نام انصارالحسین(ع) بسیار تلاش کرد که ما هیچگاه رمز این نامگذاری را متوجه نشدیم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر معرفی هرچه بیشتر اقدمات اثرگذار شهید «همدانی» و تبیین ابعاد شخصیتی ایشان یادآور شد: همه این موارد تصادفی نبوده و باید در جامعه تبیین شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شهادت سردار «همدانی» رمز شهادت ایشان را اخلاص ایشان دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت آقا آنچنان که باید این مجاهد در راه حق، در بین مردم شناخته نشده که این وظیفه همگان است که او را در جامعه  معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات