خبرهای داغ:
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن ارزش‌ها و روحیه ایثار در جامعه است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از معروفات به حساب می آید، چراکه در مقام مقابله با تهاجم فرهنگ منحط و منحرف بیگانه است، گفت: عمده­ تلاش دشمن نیز برای کمرنگ کردن ارزش‌ها و کم جلوه کردن روحیه ایثار فداکاری در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۶۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن ارزش‌ها و روحیه ایثار در جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام داوود عباسی امروز در دیدار با خانواده شهید ناصر شهبازی در نهاوند با اشاره به ضرورت حفظ و اشاعه ارزش‌های مورد انتظار شهدا در جامعه، بیان داشت: شهدا در وصیت نامه خود بر امر به معروف و نهی از منکر سفارش کرده اند و این موضوع تقریباً یکی از محورهای اصلی و مشترک وصایای شهدا بوده است.

وی افزود: یکی از لوازم و ضروریات مهم برای ادامه مسیر شهدا و از مهمترین امور برای حفظ و احیای ارزش‌هایی که شهدا برایش جان خویش را فدا کردند، همین امر به معروف و نهی از منکر است که اگر خوب به آن عمل شود می توان گفت که تا حد زیادی به وظیفه و رسالتی که بر دوشمان هست عمل کرده‌ایم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از معروفات به حساب می آید زیرا که در مقام مقابله با تهاجم فرهنگ منحط و منحرف بیگانه است و باید گفت که عمده­ تلاش دشمن نیز برای کمرنگ کردن ارزش‌ها و کم جلوه کردن روحیه ایثار فداکاری در جامعه است.

وی اضافه کرد: شهدا در وصیتنامه های خود، ضمن معرفی معروفات و سفارش به انجام آنها، ما را از پرداختن به منکرات بر حذر داشته اند.

حجت‌الاسلام عباسی گفت: انتظار و تأکید ما از همکاران و جامعه بزرگ ایثارگران این است که با پرداختن به این فریضه مهم و زنده نگه داشتن امر به معروف و ایستادگی در برابر منکر، هوشیاری و بصیرت در برابر دشمنان و ترفندهای آنان را حفظ و محیط را برای هر گونه حرکت ضد اسلامی و ضد فرهنگی از طرف دشمن ناامن سازند.

 

ارسال نظرات