خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه یکی از ویژگی شیعیان انفاق است، گفت: انفاق مرحله عملی شناخت اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۳۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

انفاق مرحله عملی شناخت اهل بیت(ع)به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند و مسئولین ادارات این شهرستان اظهار داشت: شیعیان ائمه اطهار(ع) باید چهار ویژگی و خصوصیت داشته باشند که اعمال آنان مقبول درگاه حضرت باریتعالی و مورد شفاعت ائمه معصومین (ع) قرار بگیرند .

وی با بیان اینکه اولین ویژگی شیعیان معرفت به ائمه معصومین (ع) است، افزود: منظور از معرفت معصومین(ع) شناخت جایگاه و هدف معصومین(ع) و شناخت تکلیف ما نسبت به آنان است .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: ویژگی دوم شیعیان محبت به اهل بیت (ع) است، شیعه واقعی کسی است که محبت اهل بیت(ع) را در دل داشته باشد و در مصیبت و عزای اهل بیت(ع) محزون و در شادی آنها شاد باشد.

وی تصریح کرد: شیعه واقعی کسی است که محب دنیا نباشد، البته بدین منظور نیست که برای اداره زندگی و استفاده از امکانات دنیوی تلاش نکند و از آنها بهره نگیرد بلکه تمام امکانات و اندوخته‌های زندگی باید در راستای کسب رضایت خداوند متعال و محبت به اهل بیت (ع) قرار گیرند همانند شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم که با داشتن زن و فرزند و امکانات زندگی برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) از همه چیز خود گذشتند .

شیرزادی سومین ویژگی شیعیان را اطاعت و پیروی از سیرت و منش ائمه معصومین (ع) عنوان کرد و گفت: شیعه واقعی باید در مسیر ائمه معصومین (ع) حرکت کند و تا پایان عمر در این مسیر ثابت قدم بماند .

وی آخرین ویژگی شیعیان را انفاق دانست و ابراز داشت: انفاق مرحله عملی شناخت اهل بیت(ع) است و کسی که معرفتش درست باشد و از پله های معرفت عبور کرده باشد به طور قطع در نقطه آخر که همان شهادت طلبی است سربلند و پیروز بیرون خواهد آمد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مدت هشت سال دفاع مقدس با همین روحیه مقاومت، ایثار و شهادت طلبی به این عزت و عظمت رسیده که در هر بحرانی که در منطقه و کشورهای همسایه حادث می‌شود مسئولین آن کشورها به ایران متوسل می شوند و به دنبال راه و چاره از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و مسئولین ایران می گردند و در جایی که بدون مشورت با کشور مقتدر ایران وارد عمل می شوند به نتیجه ای نمی رسند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات