خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار:

تکلیف محوری از شاخص‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس بود

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه تکلیف محوری یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس بود، گفت: دفاع مقدس ما یک دانشگاه بزرگ بود.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۷۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ علی مختاری‌معین  در جمع دانش‌آموزان مدرسه آمنه شهرستان بهار با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اظهار داشت: دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی بود.

وی با بیان اینکه تکلیف محوری یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس بود، گفت: دفاع مقدس ما یک دانشگاه بزرگ بود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار افزود: روحیه ایثار و شهادت طلبی رزمندگان در دفاع مقدس مثال‌زدنی بود و این فرهنگ عاشورایی، امروز باید  به دانش‌آموزان به ویژه نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری  اشاره کرد و گفت: تحصیل و تهذیب و ورزش سه اصل مهم در تعلیم و تربیت است و اگر شما  دانش آموزان خوب درس بخوانید در آینده از مدیران خوب و انقلابی خواهید شد.

مختاری با بیان اینکه شخصیت‌های بزرگ و انقلابی و رهبران الهی و انقلابی  در تاریخ عزت پیدا کردند و موجب شکست دشمنان شدند، افزود: این رهبران الهی و انقلابی در واقع از پشت همین صندلی‌ کلاس‌های درس و مدرسه رشد کردند و به معرفت الهی رسیدند.

وی عنوان کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستید و باید تلاش کنید که پله های ترقی را در تمام ابعاد علمی و اخلاقی و اعتقادی طی کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات