خبرهای داغ:
مسئول نیروی انسانی سپاه انصار الحسین(ع) همدان تأکید کرد
مسئول نیروی انسانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: آنچه امروزه نیاز است بیش از پیش به آن پرداخته شود تقویت فرهنگ ارزشمند خدمت سربازی در جامعه و تقویت روح فداکاری و از خود گذشتگی است.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۹۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

ضرورت تقویت فرهنگ خدمت سربازی در جامعه و تقویت روح فداکاریحسین خزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه نیمی از کارکنان نیروهای مسلح را سربازان وظیفه تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: با وجود آتش‌افروزی‌های موجود در منطقه و فعالیت گروهک‌های تکفیری تروریستی بدون شک بخش مهمی از امنیت پایدار موجود کشور مدیون تلاش‌های خالصانه این عزیزان است.

وی افزود: مهم‌ترین محصول خدمت سربازان وظیفه امنیت و ثبات موجود در کشور است، محصولی که با کمترین هزینه به دست آمده چراکه تنها هزینه‌ای که برای یک جوان سرباز انجام می شود تغذیه و درمان است.

مسئول نیروی انسانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: عموم کارهای سخت و استرس‌زا برای نیروهای مسلح از قبیل امور خدماتی، نگهبانی و رانندگی بر دوش این عزیزان است.

وی اضافه کرد: با وجود تولید بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نعمت توسط سربازان که همان نعمت امنیت است متاسفانه دیدگاه عموم جامعه به خدمت سربازی ضعیف شده است و متولیان و مسئولان نیروهای مسلح نیز از این سرمایه ارزشمند غافل هستند.

خزایی با بیان اینکه این جوانان به عنوان بخشی از منابع و سرمایه انسانی، امنیت در دست سازمان‌های نظامی هستند، ادامه داد: نیروی جوان سرشار از انگیزه، استعداد و توانایی و آماده دفاع از کشور و انقلاب است.

وی گفت: براساس تکلیف دینی، انقلابی، ملی و انتظاراتی که فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دارند، ما باید با مدیریت صحیح، نهایت بهره‌وری از این منابع انسانی عظیم را داشته باشیم و از طرفی نیز در راستای تربیت و ارتقاء آگاهی دینی و انقلابی و مهارت‌های زندگی آنها بکوشیم و آنها را برای اداره کشور مهیا کنیم.

مسئول نیروی انسانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: آنچه امروزه نیاز است بیش از پیش به آن پرداخته شود تقویت فرهنگ ارزشمند خدمت سربازی در جامعه و تقویت روح فداکاری و از خود گذشتگی است.

وی افزود: وظیفه ما آموزش سبک زندگی اسلامی، نظم و انضباط دینی و انقلابی و رعایت حرمت و کرامت شخصیت به سربازان است.

خزایی اضافه کرد: ما باید سربازان را در تراز یک جهاد بزرگ با ابر قدرت‌ها تربیت کنیم تا شخصیت یک سرباز باید نماد شرافت، ایثار و از خود گذشتگی و نماد ایمان و شهادت‌طلبی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و در ادامه تاکیدات مکرر حضرت آقا در خصوص سربازی و تحول در خدمت مقدس سربازی تحقق دو امر رعایت شأن و کرامت سربازان و فراگیری یک مهارت و مهارت‌افزایی سربازان در اولویت امور قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات