خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار:

استراتژی دشمن از نفوذ بلعیدن انقلاب اسلامی ایران است

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار در جمع سربازان گفت : استراتژی دشمن از نفوذ بلعیدن انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۰۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

استراتژی دشمن از نفوذ بلعیدن انقلاب اسلامی ایران استسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: گمراه کردن مردم در تشخیص حق از باطل و حمله به باورهای دینی و مذهبی مهمترین راهبرد دشمن از نفوذ است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف دشمن از پروژه نفوذ گفت: محور اول از پروژه نفوذ دشمن، زدن اعتقادات، باور، اصول و مبانی انقلاب اسلامی و جایگزین کردن اندیشه و افکار غربی به‌جای اسلام است همانند اسلام آمریکایی و اسلام حداقلی که در آن انجام واجبات دینی فقط در حد نماز و روزه و حج باشد اما جهاد و شهادت طلبی و امربه معروف و نهی از منکر نباشد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار افزود: محور دوم از پروژه نفوذ دشمن، تغییر در الگوها و رفتارهای قابل قبول جامعه و امام و ائمه و عزت عاشورا، بعثت پیامبر(ص)، اربعین و... است که برای ما الگو هستند و دشمن می‌خواهد این الگوها را تغییر دهد تا شعار «مرگ بر آمریکا» نباشد.

وی در ادامه به محور سوم از پروژه نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: ایجاد اختلاف و شکاف در بین نیروهای ارزشی و وفادار به انقلاب و رهبری به ویژه سپاه و بسیج نیز از دیگر راهبردهای دشمن است.

مختاری‌معین تصریح کرد: ایجاد انحراف در بدنه جامعه توسط خواص دنیاطلب، انسان‌های بی خاصیتی که زرق و برق دنیا را به دین و آخرت ترجیح می‌دهند از محورهای دیگر پروژه نفوذ دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به زمینه‌های نفوذ دشمن و نفوذ در باورهای انقلابی و دینی گفت: اگر روحیه انقلابی نبود و عملکرد خوب ملت ایران نبود و با دشمن کنار می‌آمدیم و اگر اندیشه‌های حضرت امام(ره) در جامعه کم‌رنگ می‌شد، آن زمان دشمن به راحتی ما را می‌بلعید.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار از دیگر زمینه‌های نفوذ دشمن را نفوذ اقتصادی دانست و ابراز داشت: فلج کردن کار و تلاش و ضربه زدن به تولیدات داخلی و ترویج به مصرف کالاهای خارجی از اهداف این امر است.

وی با بیان اینکه دشمن با نفوذ در امنیت ملی به دنبال سلب آسایش و ایجاد نا امنی در کشور است، گفت: نفوذ سیاسی از دیگر زمینه‌های نفوذ دشمن است تا در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌ساز کشور نفوذ کنند.

مختاری‌معین در ادامه به راه‌های مقابله با نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: اقتصاد قوی و مقاوم و ریشه‌کن کردن بیکاری، علم پیشرفته و روزافزون، حفظ روحیه انقلابیگری در همه مردم به ویژه جوانان یکی از مهمترین راه‌های تقویت درونی و حفظ روحیه انقلابیگری است.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد جوانان ما را لاابالی و بی تفاوت نسبت به انقلاب بار بیاورد، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد روحیه حماسه و انقلابی‌گری را در جوانان ما بکشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات