خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دشمنان تمام گزینه‌ها را اعم از نظامی و غیر نظامی علیه این انقلاب تست کرده و نتیجه‌ای نگرفته‌اند و قبول کردند که ایران اسلامی همچنان دست برتر در منطقه و جهان است.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۴۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

ایران اسلامی دست برتر در منطقه و جهانحسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: استکبار از همان روز اول شکل‌گیری انقلاب دشمنی خود را با این حرکت انقلابی آغاز کرد تا جایی که دست به اقدمات کور تروریستی و شهادت مسئولین کشور زد غافل از اینکه ملت ایران بیدارتر می‌شود.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی ایران به دیگر کشورها افزود: امروز جهانیان و به خصوص مسلمانان از خواب غفلت بیدار شده‌اند و بهار انقلابی در بیشتر کشورهای اسلامی اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه بیان کرد: علی‌رغم میل دشمن روز به روز بر توان همه جانبه ایران انقلابی افزوده می‌شود و امروز دشمن در این شرایط سر در گم شده است.

وی ابراز داشت: دشمنان تمام گزینه‌ها را اعم از نظامی و غیر نظامی علیه این انقلاب تست کرده و نتیجه‌ای نگرفته‌اند و قبول کردند که ایران اسلامی همچنان دست برتر در منطقه و جهان است.

وی خاطرنشان کرد: دولت فعلی نیز باید همانند دولت شهیدان رجائی و باهنر ادامه‌دهندگان را شهدا باشند تا آسیبی به این مملکت نرسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات