خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نطنز گفت: ۹۰ نفر از اقشار مختلف مردم نطنز به سرزمین نور اعزام شدند و بعضی از افراد شرکت کننده برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند .
کد خبر: ۸۹۱۰۱۴۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز دومین کاروان راهیان نور غرب کشور در شهرستان نطنز با حضور در گلزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در این مراسم، بدرقه زائران را توفیقی ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: برپایی برنامه‌هایی نظیر اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی است برای گرامی‌ داشت یاد و خاطره تمام دلاوری‌ها و جانفشانی کسانی که برای ادای وظیفه و لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عاشقانه عازم میدان دفاع و مبارزه شدند.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: مقاومت‌ های ایثارگرانه در دوره دفاع مقدس موجب شد تا دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی ما ندوزند و شهدا و جانبازان با کمترین امکانات و بالاترین روحیه و ایمان مردانه برای تحقق این مهم مبارزه کردند.

فرمانده سپاه نطنز با بیان این که با حضور در مناطق عملیاتی می توان به مظلومیت شهدا، جانبازان و ایثارگران پی برد، گفت: ۹۰ نفر از اقشار مختلف مردم نطنز به سرزمین نور اعزام شدند و بعضی از افراد شرکت کننده برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که امیدواریم با سلامتی و توشه معنوی این سفر را به پایان برسانند و بهره‌مندی‌های خود را به دیگران نیز انتقال دهند.

وی با بیان این که با همکاری ستاد شهر سالم تیم پزشکی و اورژانس این کاروان را همراهی می کند، بیان کرد: روایتگران در این سفر معنوی و در موقعیت های مختلف به روشن گری و تشریح عملیات های مختلف می پردازند.

آقادوستی این اردو را یک اقدام مهم فرهنگی به حمله های دشمن در جبهه جنگ نرم خواند و افزود: هدف از عزیمت کاروان های راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار، رشادت، شجاعت و شهادت به اقشار مختلف جامعه و به ویژه افرادی است که در مناطق عملیاتی حضور می یابند.

وی خاطر نشان کرد: ۹۰ بسیجی بادرودی نیز در تاریخ بیست و دوم شهریور به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده بودند.

۹۰ نفر از اقشار مختلف مردم نطنز به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند+ تصاویر

۹۰ نفر از اقشار مختلف مردم نطنز به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند+ تصاویر

ارسال نظرات