خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین باید پاسدار خون شهدا باشند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین درسی که برگزاری یادواره شهدا برای ما دارد یادآوری این مطلب به مسئولین است که امروز باید پاسدار خون شهدا باشند؛ کسانی که میراث‌دار شهدا هستند.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۴۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

مسئولین باید پاسدار خون شهدا باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدکاظمی امروز در مراسم گرامیداشت 57 شهید حسین‌آباد شاملو با اشاره به نحوه شهادت شهید «حججی» اظهار داشت: اینگونه رفتار نشان از عمق کینه کسانی است که با اسلام و اعتقادات دینی و فرهنگ شیعی دشمنی دارند.

وی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در اجلاس روز جهانی مساجد گفت: ما هرچه داریم از مساجد داریم و توصیه سردار این بود که خطیبان نماز جمعه و روحانیون بحث اصلاح‌طلب و اصول‌گرا را مطرح نکنند، چراکه همه کسانی که دل در گرو این انقلاب دارند باید در کنار سفره انقلاب حضور داشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا خصوصیات بسیاری دارد، یادآور شد: وظیفه همه ما این است تا پاسدار خون شهدا باشیم و خانواده شهدا را تکریم کنیم و بدانیم شهدا به یاد امام حسین(ع) شربت شهادت نوشیدند و پیرو راه امام حسین (ع) بودند.

وی افزود: معتقد هستم بیشترین درسی که برگزاری یادواره شهدا برای ما دارد یادآوری این مطلب به مسئولین است که امروز باید پاسدار خون شهدا باشند؛ کسانی که میراث‌دار شهدا هستند.

کاظمی اظهار داشت: مسئولین وظیفه دارند برای حفاظت و حراست از خون‌های شهدا که در جبهه‌های دفاع مقدس و مقاومت برای حفظ اسلام و کیان اسلامی به زمین ریخته شده است با عملکرد خود و حرکت در مسیر شهدا از این میراث پاسداری کنند .

وی با اشاره به اقتدار و امنیت امروز کشور گفت: این اقتدار و امنیت به خاطر رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و خون‌هایی است که برای آبیاری درخت انقلاب و این نظام مقدس به زمین ریخته شده است و همچنین حضور پرشور و پرشکوه مردم در همه صحنه‌ها است و ما باید قدر رهبری، خون شهدا و مردم را بدانیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور 120  نماینده از کشورهای مختلف در مراسم تنفیذ و تحلیف رییس جمهور گفت: ما این اقتدار و عظمت و شکوه را به رخ جهانیان کشیدیم و این مراسم باشکوه برگزار شد با توجه به فضایی که اروپا هم احساس ناامنی می‌کند، درحالی که به جرأت می‌توان گفت امروز هیچ کشور اروپایی جرات نمی کند چنین مراسمی را به خاطر رعب و وحشتی که از داعش دارد برگزار کند .

وی با تقدیر از همه نیروهای اطلاعاتی و مسلح و سپاه پاسداران به خاطر برقراری این امنیت گفت: تلاش این عزیزان غرورآفرین است.

کاظمی اضافه کرد: درست است که کشور با مشکلاتی روبرو است اما کسانی که دوران گذشته را به خاطر دارند، می‌دانند نعمت امنیت چه نعمتی است و باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار این نعمت بزرگ مسئولین باید برای رفع مشکلات مردم قدم بردارند، گفت: در چند روز گذشته بحث بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی ریاست جمهور مطرح بود با توجه به اینکه در مجلس ترکیب‌های مختلف سیاسی داریم اما همه نمایندگان مردم در رأی خود به وزرای پیشنهادی اول منافع ملی و ملت را در نظر گرفتند و شاهد بودیم که وزرا با آرای بالا تایید شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرزندان شما در مجلس شورای اسلامی همه دل در گرو انقلاب و پیشرفت، عمران و آبادانی این کشور دارند و آنجا که مصلحت ملی و منافع ملی مطرح باشد به طور قطع منافع و مصالح ملی را ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات