خبرهای داغ:
مشاورعالی رییس قوه قضاییه و معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه به 100 دلیل داعش فقط برای مقابله جمهوری اسلامی را‌ه‌اندازی شده است، گفت: سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا می‌خواهند مسلمانان را به جان هم بیندازند تا مسلمانان خودشان همدیگر را از بین ببرند بعد با ایران مقابله کنند.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۴۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

هدف از را‌ه‌اندازی داعش مقابله با جمهوری اسلامی است/ مرزهای ایران به سوریه کشیده شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، امین‌حسین رحیمی امروز در یادواره 57 شهید حسین آباد شاملو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: همه شهدای ما از هر جهت نمونه بودند، بهترین فرزند، پدر، برادر و رفیق بودند اما برعکس آنها دشمنان ما جزء خبیث‌ترین‌های روزگار هستند، صدام در جریان حلبچه حتی به مردم خود نیز رحم نکرد.

وی با اشاره به گروه‌های تکفیری و با بیان اینکه آنها جزءخبیث‌ترین‌ها هستند، گفت: برای آنها نیز کوچک و بزرگ فرقی ندارد و سران آنها از عوامل سرویس‌های جاسوسی رژیم صیهونیستی، انگلیس و آمریکا هستند و بدون تردید می‌دانند چه کار می‌کنند .

مشاور عالی رییس قوه قضاییه افزود: بدنه این گروه‌های تکفیری انسان‌های خطرناک، جاهل و لجوجی است که هرکس فکرشان را قبول نداشته باشد برای آنها فرق نمی‌کند شیعه و سنی باشد؛ خونش را حلال می‌دانند و باید کشته شود و تصور می‌کنند با کشتن این شیعیان و سنی‌ها به بهشت می‌روند .

وی هدف از برگزاری این یادواره‌ها را فراموش نشدن شهدا دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اما مهمتر این است که شهدا بودند که امنیت را آوردند .

رحیمی با اشاره به اقدامات تروریستی حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این یادواره‌ها برای این است که حواسمان باشد اگر امنیت هست، شهدا امنیت را آوردند.

وی گفت: اگر امروز شهدای ما در عراق و سوریه شهید می‌شوند اولا ما این عهد را با ائمه اطهار(ع) بسته‌ایم هر کس بخواهد به حرم ائمه(ع) کج نگاه کند برای حفاظت از حرم مرز نمی‌شناسیم اما جنگ در سوریه وجه دیگری دارد و آن امنیت خودمان نیز است.

* هدف از برگزاری یادواره‌ها این است که راه شهدا را گم نکنیم

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه به 100 دلیل داعش فقط برای مقابله جمهوری اسلامی را‌ه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا می‌خواهند مسلمانان را به جان هم بیندازند تا مسلمانان خودشان همدیگر را از بین ببرند بعد با ایران مقابله کنند.

وی با بیان اینکه اگر کسی در سوریه شهید می‌شود در واقع مرزهای جمهوری اسلامی به آنجا کشیده شده است، با اشاره به نحوه شهادت شهید «حججی» گفت: شهدا اینگونه نبودند که عده‌ای تصور می کنند از زندگی خسته شده بودند بلکه شهدا بهترین انسان‌ها بودند و خانواده و زندگی خود را دوست داشتند اما یک مسئله مهمتری به وجود آمد و امنیت و اسلام به خطر افتاد و شهدا حاضر شدند از همه چیز خود در این راه بگذرند.

رحیمی با بیان اینکه یک پیام دیگر این یادواره‌ها این است که حواسمان باشد راه شهدا را گم نکنیم، افزود: راه شهدا به سخنرانی نیست و این نتیجه تربیت شما مردم و مادران و پدران شهدا بوده است که به همه شما تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و مسائل فرهنگی کشور گفت: ملت با حضور باشکوه در انتخابات در مورد دولت اتمام حجت کرد و مجلس نیز با رأی بالایی که به وزرا داد اتمام حجت کرد و دیگر دولت هیچ بهانه‌ای ندارد که بخواهد در خدمت به این مردم کوتاهی کند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه دولت فقط رییس جمهور و وزرای نیست، خاطرنشان کرد: مردم دولت را همان کارمندی که پشت باجه نشسته و جواب مردم را می‌دهد، می‌دانند و اگر همان کارمند با مردم درست برخورد کند یعنی در مسیر درست حرکت می‌کند البته برای قوه قضاییه نیز همینطور است.

وی عنوان کرد: امیدواریم در مسیر شهدا حرکت کنیم و در واقع دین شهدا را با ارائه یک نظام کارآمد در همه زمینه‌ها که مردم بدانند جمهوری اسلامی موفق عمل می‌کند، ادا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات