خبرهای داغ:
سردار آزادی:

همسران شهدا زینب‌وار معنای واقعی اسلام از زن مسلمان را به دنیا مخابره می‌کنند

مشاور عالی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همسران شهدا با مجاهدتشان زینب وار معنای واقعی اسلام از زن مسلمان را به دنیا منتقل و مخابره می کنند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محسن حججی» گفت: این شهید بزرگوار با مجاهدت و فداکاری خود موجی در دنیا ایجاد و حجت را بر بشریت تمام کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۳۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
همسران شهدا زینب‌وار معنای واقعی اسلام از زن مسلمان را به دنیا مخابره می‌کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامرضا آزادی امروز در مراسم بزرگداشت زنان مجاهد همدان با اشاره به تحریر کتاب های حوزه ایثار و شهادت در همدان اظهار داشت: یک اتفاق بزرگی در استان همدان توسط بزرگوارانی همچون سردار حسام و خانم ضرابی زاده شکل گرفته و آثار ارزشمندی از زندگی و حیات طیبه مجاهدان در راه حق منتشر و به جامعه عرضه می شود که این یک کار بزرگ و بی بدیل است .

وی با پسندیده دانستن مراسماتی در راستای بزرگداشت زنان مجاهد عنوان کرد: این چنین مراسماتی حاوی یک پیام بزرگ است و آن اینکه در نظام اسلامی یک الگوی جدید به بشریتی که در معرض افکار لیبرال دموکراسی غرب قرار داد ارائه می ‌شود.

مشاور عالی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نگاه کشورهای غربی به زنان نگاه ابزاری است، گفت: امروز خانواده در غرب فرو ریخته بنابراین با امپراتوری رسانه که در اختیار دارد فرهنگ سکولاریسم ، اباهه گری و فمنیسمی را ترویج و به سرتاسر دنیا تسری می دهد .

وی با بیان اینکه همسران شهدا با مجاهدتشان زینب وار معنای واقعی اسلام از زن مسلمان را به دنیا منتقل و مخابره می کنند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محسن حججی» افزود: این شهید بزرگوار جوانی از نسل چهارم انقلاب است که با مجاهدت و فداکاری خود در برابر جریان منحرف تکفیری موجی در دنیا ایجاد و حجت را بر بشریت تمام کرد.

* مادران شهدا همچون کوه با صلابت و مستحکم الهام بخش بانوان مسلمان در سراسر دنیا هستند

سردار آزادی با اشاره به پیام همسر شهید «حججی» در پی شهادت همسرش آن را نوعی مجاهدت دانست و بیان داشت: ایشان ویژگی شهید را بازگو و پیام های شهید را منتقل کردند به طوری که شهادت را به ولایت و امام مسلمین هدیه می کند که این همان نقش یک زن مسلمان در اسلام است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر مرضیه حدیدچی با بیان اینکه ایشان در رکاب امام(ره) همچون یک مجاهد برای نهضت اسلامی تلاش و شکنجه های طاقت فرسایی را تحمل کرد، افزود: زنان مجاهد و شهیده بسیاری در کشور وجود دارد که پای آرمان های نظام و انقلاب مجاهدت و جان خود را فدا کردند که لازم است آنها را به عنوان الگو به جامعه معرفی کرد.

مشاور عالی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در نگاه دینی و قرآنی، بانوی مسلمان هم مجاهد است و هم مجاهدپرور، تصریح کرد: همه شهیدان والامقام از دامن پرمهر مادران تربیت یافته و برای کشور افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی مادران شهدا همچون کوه با صلابت و مستحکم الهام بخش بانوان مسلمان در سراسر دنیا هستند، اظهار کرد : آنها به تربیت دینی و تربیت نسل آینده اهمیت و برای آن ارزش قائل هستند و آن را یک رسالت بزرگ می دانند.

سردار آزادی با اشاره به جایگاه و اهمیت تربیت اسلامی اضافه کرد: تعلیم و تربیت مقامی بسیار بزرگ و فقط شایسته انبیاء و بزرگان است که مادران و همسران شهدا به خوبی آن را درک کرده‌اند.

* شهدا بسیار زمان شناس بودند

وی بر ضرورت انتقال خاطرات و پیام‌های شهدا و بازگو کردن مجاهدت های آنان به نسل امروز تاکید و عنوان کرد: شهدا به گمنام ماندن و مطرح نشدن علاقه داشتند چراکه با خدا معامله می کردند اما باید خاطرات سال های زندگی و مجاهدت های آنها و همسرانشان بازگو و به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند تا همه از آنها بهره گیرند چراکه این یک ترسیم سبک زندگی است.

مشاور عالی سازمان بسیج مستضعفین به مجاهدت‌های همسران شهدا اشاره و بیان کرد: همسران شهدا مجاهد در راه خدا را یاری دادند و در ادامه آن فرزندانی فرهیخته و تاثیرگذار در نظام اسلامی تربیت کردند که این جهاد بزرگ و ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه همسران، مادران و فرزندان شهدا پیام مجاهدت شهدا را به جامعه منتقل کنند، افزود: این مهم در کشور بسیار کم اتفاق می افتد اما همان مقدار کم هم بسیار مغتنم و ارزشمند است بنابراین ضروری است به خاطرات و سبک زندگی آنها دقت و حیات طیبه را از بین مجاهدت های آنها پیدا کرد.

سردار آزادی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشورهای غربی پیام دیگری را برای حیات بشر رقم می زنند و حیات واقعی را در لذت جویی و فخر فروشی می دانند، یادآور شد: به فرموده رهبر شهدای ما با دیگران تفاوت اساسی دارند چراکه شهدا بسیار زمان شناس بودند و فهمیدند چگونه با خداوند معامله کنند.

وی خاطرنشان کرد: معامله با خدا تنها شهادت نیست بلکه در این است که دل را به خدا بسپاریم و او را در زندگی حاضر و ناظر بدانیم و در هر سنگری که هستیم با او معامله کنیم که خداوند کسانی که با آنها معامله کرده بزرگشان می کند و نمونه آن شهید حججی است که نامش به عرش رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات