خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همدان خبر داد
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همدان از برگزاری دومین مراسم بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان با عنوان «لشگر فرشتگان» با حضور سردار آزادی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۳۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
برگزاری بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان با عنوان «لشگر فرشتگان»
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدصالح جباری اظهار داشت: طرح «لشگر فرشتگان» ویژه دانش‌آموزان دختر عضو اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است با هدف بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح سرگذشت پژوهی شهدا در بخش برداران با عنوان «همکلاسی آسمانی» و در بخش دختران با عنوان «لشگر فرشتگان» برنامه‌ریزی و نامگذاری شده است، افزود: «لشگر فرشتگان» با هدف معرفی زنان مجاهد مسلمان و ارائه الگو به دختران به صورت سراسری اجرا می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان گفت: دختران دانشآموز عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان در این طرح تعدادی از زنان مجاهد مبارز مسلمان را شناسایی کرده و پیرامون زندگی آنها تحقیقات و مصاحبههایی را انجام میدهند.

وی با اشاره به اینکه 10 شخصیت زن مجاهد مسلمان همدانی برای انجام این طرح در نظر گرفته شدند، تصریح کرد: دومین مراسم بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان همدان چهارشنبه 25 مرداد ماه از ساعت 10 تا 12 ظهر با سخنرانی سردار عبدالرضا آزادی در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

جباری بیان کرد: در این مراسم علاوه بر تجلیل و بزرگداشت بانو پروانه چراغ نوروزی همسر سرلشگر پاسدار شهید «حاج حسین همدانی»، از بانوان اشرف السادات فاضلیان، ترابیان، طالبیان، الوندی، حمزه‌لوئی و همچنین تعدادی از همسران شهدای مدافع حرم همدان نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات