خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شمشیرها با خط دهی دشمن از داخل علیه سپاه کشیده شد/ دشمن به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه زمانی که سپاه گلوی آمریکا و استکبار را در آنجایی که بنا گذاشته اسرائیل را تقویت کند، گرفت از داخل شمشیرها کشیده شد، گفت: این را چه زمانی و چه کسانی باید برای مردم بازگو کنند؟
کد خبر: ۸۸۹۹۹۹۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
شمشیرها با خط دهی دشمنان از داخل علیه سپاه کشیده شد/ امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت فعالان بسیجی رسانه استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم استان و تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: امید است به کمک عزیزن این عزیزان مأموریت‌های بزرگ سپه و بسیج را پشت سر بگذاریم.

وی بیان اینکه اولویت‌هایی در سپاه تعریف کرده‌ایم، افزود: بسیج رسانه که دست عظیمی در این موضوعات دارند، می‌تواند کمک کند تاهمدلی و همزبانی را برای انجام مأموریت‌های سپاه فراهم کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتصابش در فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) عنوان کرد: با توجه به اینکه بومی استان هستم با موضوعات استان، سختی‌ها و مشکلات استان آشنا هستم و باید از نظرات دوستان برای رفع آنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اگر کار جمعی داشته باشیم موفق هستیم ، ادامه داد: لازمه انجام تمام مأموریت‌ها مشارکت تمام عزیزان است که اگر این مهم را داشته باشیم موفق خواهیم شد.

سردار مجیدی افزود: اولویت دیگری که به عنوان اولویت اصلی تعریف کرده‌ایم این است که چقدر می‌توانیم فرمایشات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را عملیاتی کنیم؟ آیا در این مسیر موفق بودیم یا خیلی فاصله داریم؟

وی یادآور شد: وقتی نگاه کارشناسانه به برنامه دشمن می‌کنیم در دفاع مقدس دشمن به دنبال ضربه زدن به نقاط ضعف ما بود و زمانی که در جنگ تحمیلی خوب عملیات انجم می‌دادیم دشمن به شهرهای ما حمله کرد چراکه می‌دانست آن زمان ما موشک پدافندی نداشتیم و از این نقطه ضعف ما استفاده می‌کرد به طوری که همدان 300 بار مورد تهاجم قرار گرفت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با طرح این سوال که آیا در جنگ نرم دشمن به نقطه ضعف ما ضربه می‌زند یا نقطه قوت ما تصریح کرد: امروز اولین نقطه‌ای که برای دشمن بسیار مهم است و شروع به ضربه زدن به آن می‌کند ولایت فقیه است.

* دشمن تمام توان خود را گذاشته تا خواسته‌های مهم امام خامنه‌ای زمین‌گیر شود

وی با بیان اینکه ولایت فقیه نقطه قوت نظام است چراکه مشکلات پیش آمده را رفع و رجوع کرد، یادآور شد: امروز دشمن به نقاط قوت ما ضربه می‌زند چراکه تمام نقاط ضعف توسط این ستون دین مرمت و ترمیم می‌شود.

سردار مجیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال 65 در لشگر محمد رسول الله عنوان کرد: ایشان در فرمایشات خود در آن روز بحث تهاجم فرهنگی، بحث عوام و خواص و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه فرمایشات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) از سال 65 به بعد در خصوص مسائل فرهنگی شدت و حدت بیشتری گرفته است، گفت: علت این امر آن است که دشمن نیز در این بحث ورود کرده است .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمن تمام توان خود را گذاشته تا خواسته‌های مهم امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) زمین‌گیر شود، گفت: باید با دشمن در این زمینه مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: در مباحث اقتصاد مقاومتی نیز حضرت آقا بسیار بر این مبحث اصرار دارند و چندین سال پیاپی را با عنوان «اقتصاد مقاومتی» نامگذاری می‌کنند و دشمن نیز بر روی این کلید می‌کند و به دنبال ضربه زدن به این امر است.

سردار مجیدی با اشاره به بحث نفوذ بیان داشت: مقام معظم رهبری بیش از 100 بار بحث نفوذ را مطرح کرده‌اند و باید همه مراقبت کنند از نفوذ فردی و نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی که امروز دارد اتفاق می‌افتد و حضرت آقا نسبت به آن حساسیت دارند و بارها این را عنوان کرده‌اند.

وی یادآور شد: باید نگاه کارشناسانه به این امر داشته باشیم که چرا حضرت آقا در خصوص مسائل فرهنگی از کلمات و کلیدواژه‌های نظامی از قبیل ناتوی فرهنگی، آتش به اختیار و افسران جنگ نرم استفاده می‌کند.

* لزوم مطالبه‌گری منویات مقام معظم رهبری و کلیدواژه‌های ایشان در طول سال

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز دقیقاً جنگ واقعی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: در دفاع مقدس که در خطوط مقدم بودیم دشمن و آلات جنگی آن را به چشم می‌دیدیم اما در جنگ نرم ابزار آلات دشمن مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: «آتش به اختیار» یک اصطلاح نظامی است و کاربرد نظامی دارد و این وظیفه بزرگ را حضرت آقا بر دوش همه ما گذاشته است و در این زمینه بسیج و سپاه و تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های متولی که سهم بیشتری دارند باید وظیفه بیشتری انجام دهند.

سردار مجیدی با بیان اینکه منویات حضرت آقا را به یک روز در هفته موکول نکنیم، ابراز داشت: برخی از خواسته‌های ایشان طولانی است و نباید از کنار آنها به سادگی گذشت.

وی عنوان کرد: در سپاه استان به دنبال این هستیم که منویات مقام معظم رهبری و کلیدواژه‌های ایشان را در طول سال مطالبه‌گری کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه موضوع دوم نهاد سپاه است، گفت: دشمن متوجه شده در موضوعاتی که برای ما طراحی می‌کند از قبیل فتنه 88 سریع خنثی می‌شود و در برابر اتفاقاتی که امروز در سوریه و عراق اتفاق می‌افتد کسی که در برابر آنها ایستاده و اهداف دشمن را در نطفه خفه می‌کند سپاه است.

وی افزود: دشمن خطوطی ایجاد می‌کند که این ضربه توسط خودی‌ها به ما زده شود و زمانی که سردار سلیمانی می‌رود در سوریه و عراق کار داعش را تمام کند خودی‌ها در داخل کشور سپاه را زیر سوال می‌برند و وقتی در این مسائل دقت می‌کنیم همان داستان مالک و امیرالمومنین(ع) است که با نزدیک شدن مالک به صفوف دشمن آنها قرآن را بر روی نیزه‌ها زدند و امیرالمومنین(ع) به مالک فرمودند «اگر می‌خواهی علی زنده ببینی برگرد».

* این امر را فرهنگ‌سازی کنیم که تمام حساسیت‌ها را به مسجد بکشیم

سردار مجیدی با بیان اینکه زمانی که سپاه گلوی آمریکا و استکبار را در آنجایی که بنا گذاشته اسرائیل را تقویت کند، گرفت از داخل شمشیرها کشیده شد، خاطرنشان کرد: این را چه زمانی و چه کسانی باید برای مردم بازگو کنند؟

وی اظهار داشت: به جز بسیج، رسانه و صالحین همه باید توان بگذاریم در این زمینه که بحث منویات مقام معظم رهبری را به طور واقعی برای مردم بازگو کنیم که این امر در مقطع کوتاه شدنی نیست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: دشمن در جنگ نرم به نقاط ققوت ما حمله می‌کند که مراقبت ویژه نیاز دارد.

وی اضافه کرد: اولویت دیگر که در انقلاب نیز رمز موفقیت ما بود شروع کار از مساجد بود بنابراین ما باید به مساجد برگردیم و اینکه امام(ره) فرمودند «مساجد سنگر هستند» واقعیت است.

سردار مجیدی با بیان اینکه پایگاه‌های ما نباید از مساجد فاصله بگیرند، تصریح کرد: زمان پیامبر(ص) نیز تمام موضوعات از قبیل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... از مسجد شروع می‌شد و این امر برکات بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت مساجد بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود، گفت: پایگاه‌های مقاومت ما باید در رأس مساجد باشند و این امر را فرهنگ‌سازی کنیم که تمام حساسیت‌ها را به مسجد بکشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: اگر امروز نگران مسئله امر به معروف و نهی از منکر هستیم باید این مسئله را در مسجد حل کنیم چراکه پایه این فریضه الهی نماز است.

وی با اشاره به بی‌اعتمادی که در جامعه به دلیل اختلاس‌های میلیاردی ایجاد شده است، افزود: باید اعتماد مردم به نظام را برگردانیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات