خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

توسعه و ایجاد همدلی مهمترین نیاز امروز نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی وجود خبرنگاران توانمند و متعهد را ظرفیتی ویژه برشمرد و گفت: گام برداشتن برای توسعه و پیشرفت، تولید، سرمایه گذاری و ایجاد همدلی و هم آوایی مهمترین نیاز امروز شهرستان است.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۶۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
توسعه و ایجاد همدلی مهمترین نیاز امروز شهرستان نهاوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار در بخشداری شهر گیان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «صارمی» و تبریک هفته خبرنگار با اشاره چهره های نامی و ماندگار شهرستان از گذشته تاکنون شهید قدوسی و باهنر، شیخ علی اکبر نهاوندی و همچنین مفاخر معاصر اظهار داشت: نهاوند دارای ظرفیت های ویژه طبیعی و میراث معنوی، فرهنگی و انسانی والایی است که باید به کل کشور معرفی شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه با وجود این همه ظرفیت از نظر توسعه، شهرسازی، اشتغال، تولید و…حال و روز مناسبی نداریم، گفت: باید هم آوایی داشته باشیم و از هر فرصتی استفاده کرده و شهر خود را معرفی کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر قلمی در دست دارید، اگر به تریبونی دسترسی دارید، اگر مسند و جایگاهی دارید،نهاوند را به بهترین شکل به مردم و مسئولین معرفی کنید.

وی افزود: امروز روزی است که ما باید دست در دست هم قرار دهیم چراکه در سایه این تعامل است که می توانیم دین خود را به مردم ادا کنیم.

بهرام‌نیا با بیان اینکه گام برداشتن برای توسعه و پیشرفت، تولید، سرمایه گذاری و ایجاد همدلی و هم آوایی مهمترین نیاز امروز شهرستان است، گفت: فرصت ها برای خدمتگزاری به سرعت از بین خواهد رفت و معلوم نیست ما مسئولین، در آینده در این مسند‌ها باشیم، قطعا فردای قیامت از ما باز خواست خواهد شد.

وی ادامه داد: درست است که تقسیم کار شده و هر کس وظیفه ای دارد، اما ما همه در یک کشتی قرار گرفته ایم که اگر تهدیدی باشد، برای یک نفر نخواهد بود و همه ضرر خواهند کرد؛ اگر امروز کسی ناکام می ماند،اگر جرم و خودکشی و…صورت می پذیرد همه مسئولین به سهم خود در علل ایجاد آن سهیم خواهیم بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز لازم است کلید واژه همدلی و هم آوایی را سرلوحه کار خود قرار داده و «دست در دست هم نهیم به مهر، شهر نهاوند را کنیم آباد».

وی در ادامه خبرنگاری را کاری بسیار سخت، شکننده و در عین حال عاشقانه دانست و وجود خبرنگاران توانمند و متعهد را ظرفیتی ویژه برشمرد و گفت: باید از این ظرفیت در راستای توسعه شهرستان استفاده کرد و امیدواریم در کنار هم بتوانیم کارها را به سرمنزل مقصود برسانیم.

بهرام نیا با اشاره به انجام کارهای بزرگ برای شهرستان و به سرانجام رساندن پروژه های تعطیل یا متوقف شده نهاوند، به موضوع سد گرین اشاره و عنوان کرد: سدی که تعطیل و به فراموشی سپرده شد، با تلاش های شبانه روزی احیاء شد و در حیرت و تعجب کسانی که در این زمینه تجربه اجرایی دارند و این کار را امری محال فرض می کردند، به چرخه اجرایی بازگشت و در روزهای گذشته از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت رئیس جمهور ابلاغ اعتباری آن ابلاغ شد.

وی یادآور شد: بعد از برگزاری مناقصه، شرکت پیمانکار و مجری انتخاب شده که شرکت آب و انرژی است و سابقه پیمانکاری سد کارون را در پرونده خود دارد، که با تامین و ابلاغ منابع آن به صورت مرحله ای در هفته های آینده شاهد شروع به‌کار سد گرین خواهیم بود که بر اساس برنامه پیش بینی شده و پیمانکار بخش خصوصی و تضمین باز پرداخت هزینه ها ظرف مدت ۳ سال اجرایی خواهد شد و این اتفاقی خجسته در اجرای پروژه ها و هدیه ای شیرین برای مردم شهرستان نهاوند خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات