خبرهای داغ:
با تجلیل از رسانه‌های برتر در حوزه انعکاس اخبار سپاه و بسیج؛
نخستین نشست هم اندیشی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اصحاب رسانه با تجلیل از رسانه های برتر استان در حوزه انعکاس اخبار سپاه و بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۸۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
نشست هم‌اندیشی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اصحاب رسانه برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین نشست هم اندیشی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با اصحاب رسانه همدان به مناسبت هفته خبرنگار با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه، مسئول راهبردی، مسئول بسیج رسانه، معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، رئیس خانه مطبوعات استان، مدیران مسئول، سردبیران نشریات و خبرگزاری ها در سالن جلسات فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا عارف رئیس خانه مطبوعات استان همدان بر انعکاس هرچه بیشتر اخبار و رویدادهای سپاه در رسانه های مختلف استان تاکید کرد.

پس از تشریح رسالت و نقش مطبوعات توسط ابراهیم گنجعلی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)، سردارمظاهر مجیدی با تبیین سیاست کاری خود در فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) بر مطالبه گری اصحاب رسانه از دستگاه‌های اجرایی استان در راستای معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

همچنین پس از اعلام نظر و ارائه پیشنهادات اصحاب رسانه در جهت انعکاس هرچه بیشتر عملکرد و برنامه های سپاه و بسیج ، همکاری و تعامل خود را در این خصوص اعلام کردند.

در پایان این نشست از سرپرست خبرگزاری فارس و روزنامه هگمتانه در راستای انعکاس بیشترین اخبار سپاه و همچنین از مریم صابری یگانه سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان برای کسب رتبه دوم خبرگزاری بسیج استان در رتبه بندی خبرگزاری‌های بسیج سطح کشور با اهدا لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
ارسال نظرات