خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار که بزرگ‌ترین دغدغه فعلی کشور ما است نیاز به اقتصاد پویا داریم.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۹۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
لازمه اشتغال پایدار اقتصاد پویاست/ بخش خصوصی نیازمند دانش روز و حمایت معنوی دولت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی صدیقی در چهارمین همایش تخصصی صنعت کیف، کفش و چرم در همدان که با حضور مسئولین کشوری و لشکری و مسئولین استانی و اتحادیه ها در مجتمع انصار همدان برگزار شد، اظهار داشت: با شعار نمی توان کار کرد؛ برای ایجاد اشتغال پایدار که بزرگ‌ترین دغدغه فعلی کشور ما است نیاز به اقتصاد پویا داریم.

وی گفت: لازمه اقتصاد پویا، مدیریت صحیح است یعنی توامان هم باید تولید داشته باشیم و هم بخش تجارت را مدیریت کنیم؛ هم بازار هدف را بشناسیم و هم کیفیت کالا را بشناسیم.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران تأکید کرد: شعار بخش خصوصی را می دانیم شعار اصل 44 را خوب می گوییم ولی در عمل می خواهیم در همه زوایای اقتصاد دولت پای کار باشد و تا زمانی که بخش خصوصی را فقط به عنوان شعار سرلوحه کارمان قرار دادیم مشکل ما حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دولت اعلام کرده برای ایجاد اشتغال پایدار 300 میلیون تومان باید هزینه کرد، بیان داشت: بخش خصوصی و سهم اصناف ما در اشتغالزایی 10 میلیون نفر است.

صدیقی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که قانون کار برای بخش خصوصی ایجاد کرده است، افزود: این همان قانون کار با تفکر دهه 60 است و با تفکر ضد سرمایه داری که مصوب شده؛ اگر این را حل کنیم بخش خصوصی ما می تواند 10 میلیون تومان دیگر نیز در اشتغالزایی فرصت ایجاد کند.

وی یادآور شد: بخش خصوصی ما قبل از اینکه نیازمند وام‌های کلان با درصد سود بالا باشد نیازمند تکنولوژی و فناوری و دانش روز و حمایت معنوی دولت است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه ما از دولت چیزی نمی خواهیم، گفت: با این وام های کلان هیچ تولیدکننده ای نمی تواند موفق باشد و فقط مشکل تولیدکنندگان اضافه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات