خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امروز شاهد برخی از نشانه‌های نفوذ در دستگاه‌های دولتی هستیم

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث نفوذ، گفت: این نفوذ شاید در مردم عادی اتفاق نیفتد اما دستگاه های دولتی در معرض این خطر هستند و ما امروز شاهد برخی از این نشانه‌ها هستیم.
کد خبر: ۸۸۹۸۸۸۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
امروز شاهد برخی از نشانه‌های نفوذ در دستگاه‌های دولتی هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار مظاهر مجیدی در جمع کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به سرکشی از نواحی اظهار داشت: هدف از این کار انس ومودت با کارکنان برای رسیدن به اهداف سپاه است.

وی با اشاره به چهار موضوع که در اولویت امور قرار دارد، افزود: اولین موضوع ارتقا سطح معنویت در سپاه است و این موضوع به این معنی نیست که معنویت در سپاه کم شده است اما امروز تهدیداتی باعث می شود که ما در معرض خطر باشیم بنابراین مهم است که در بحث بالابردن سطح معنویت همت و تلاش کنیم و این امر مستلزم حمایت فرماندهان سپاه در همه جوانب است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دومین موضوع در خصوص رفتار و اهداف شایستگی پاسداری است، ابراز داشت: رفتار و شایستگی پاسداری را باید به بیرون از محدوده سپاه ببریم تا در جامعه تاثیرگذار باشیم.

وی ادامه داد: سومین موضوع فراهم کردن آمادگی های همه جانبه در سطح سپاه است که آمادگی دفاعی و فرهنگی یکی از مطالبات بسیار بزرگ است که امید است بتوانیم به کمک همه شما آن را عملیاتی کنیم.

سردار مجیدی چهارمین مورد را توجه ویژه به ابلاغ برنامه های سالیانه دانست و گفت: با توجه به اینکه در سال های گذشته برنامه‌های ابلاغی از بالا به پایین ابلاغ می شد اما امسال این برنامه ها از طرف خود استان ها برنامه ریزی شده است و این زمینه را برای اجرای کیفی برنامه ها فراهم می‌سازد.

وی در ادامه با تأکید بر توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی وعملیاتی کردن آن توسط پاسداران عنوان کرد: تاکید فراوان حضرت آقا در بحث نفوذ، نشان می دهد که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر غفلت کنیم در این موضوع اتفاقاتی خواهد افتاد که غیرقابل جبران است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: این نفوذ شاید در مردم عادی اتفاق نیفتد اما دستگاه های دولتی در معرض این خطر هستند و ما امروز شاهد برخی از این نشانه‌ها هستیم.

وی یادآور شد: وظیفه ما امروز در بسیج خدمت‌رسانی به مردم است که از مصداق‌های بارز این خدمات می توان به محرومیت‌زدایی در بخش های مختلف، تشکیل صندوق های قرض الحسنه، تهیه جهیزیه برای افراد بی بضاعت و تلاش در راستای جلوگیری از طلاق و سوق دادن جوانان به ازدواج و برنامه های دیگر است که باید این برنامه ها را ارتقا دهیم.

سردار مجیدی در پایان سخنانش از ابلاغ برنامه های خوبی در ابعاد مختلف برای بالا بردن اثرگذاری در نواحی خبر داد.

امروز شاهد برخی از نشانه‌های نفوذ در دستگاه‌های دولتی هستیم 

انتهای پیام/

ارسال نظرات