خبرهای داغ:
یکی از راویان دفاع مقدس:

بصیرت و دشمن‌شناسی نیاز امروز جامعه است

یکی از راویان دفاع مقدس هوشیاری و بصیرت و دشمن شناسی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: بصیرت نیاز امروز جامعه است، اگر بصیرت نباشد افراد در جبهه باطل قرار می‌گیرند و این همان خواست دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۲۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
بصیرت و دشمن‌شناسی نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، هوشیار در یادواره زنان شهیده شهرستان بهار ضمن تبریک دههه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با بیان اینکه تفکر شیعه ریشه در کربلا دارد، اظهار داشت: دفاع مقدس ما استقامت و ایستادگی بود.

وی افزود: اگر روحیه ایثار و فداکاری و جانفشانی رزمندگان و ملت بزرگ ایران نبود امروز معلوم نبود که دشمنان چه بلایی بر سر ما می آوردند.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهداء الگو هستند، گفت: سبک زندگی همه ما باید رنگ و بوی شهدا را داشته باشد.

وی تاکید کرد: دشمنان از اول انقلاب تا به امروز دست از دشمنی خودشان برنداشته‌اند و هر بار با یک نقشه و یک برنامه می‌خواهند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

هوشیار در ادامه به ولایت مداری شهدا اشاره کرد و بیان داشت: شهدا پیرو ولایت فقیه بودند و این رمز پیروزی آنان و انقلاب اسلامی بود، امروز نیز ولایت‌مداری باید در تمام سطوح مدیران و مسئولین باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمام قدرت به میدان آمده و با جنگ نرم به دنبال اهداف خود است که یکی از اهدافش گرفتن باورهای دینی و اعتقادات مردم است.

این راوی دوران دفاع مقدس هوشیاری و بصیرت و دشمن شناسی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: بصیرت نیاز امروز جامعه است، اگر بصیرت نباشد افراد در جبهه باطل قرار می‌گیرند و این همان خواست دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات