خبرهای داغ:
امام جمعه بهار گفت: انتظار از دولت در کابینه دوازدهم بر این است که جوان گرایی سرلوحه کارها قرار گیرد و جایگزینی مدیران جهادی و مردمی و کارآمد و پاسخگو از دیگر مطالبات اصلی مردم است.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۴۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
انتظار مردم از دولت بکارگیری مدیران جهادی و کارآمد در کابینه دوازدهم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار اظهار داشت: پیروز اصلی برجام، ایران اسلامی است و ما گوش به فرمان ولی فقیه از دستاوردهای ایران اسلامی دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم دشمن در امور کشور ما مداخله کند.

وی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت ادامه داد: بخش عظیمی از مرزهای سوریه و لبنان آزاد شده و حزب الله بر دشمن غالب شده است.

امام جمعه بهار گفت: تصویب جدیدترین و گسترده ترین تحریمات ما را هوشیار کرده و دولتمردان ما نیز باید در مقابل تحریم های جدید و هیاهو و جنجال آمریکا بایستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروز در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه اقامه می شود و نماز جمعه هدیه الهی و قرارگاه ایمان، فرهنگ، بصیرت و اخلاق است.

حاتم‌نیا خاطرنشان کرد: انتظار از دولت در کابینه دوازدهم بر این است که جوان گرایی سرلوحه کارها قرار گیرد و جایگزینی مدیران جهادی و مردمی و کارآمد و پاسخگو از دیگر مطالبات اصلی مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات