خبرهای داغ:
سردار فضلی:

شهدا از حق خود گذشتند تا امر ولی‌فقیه زمین نماند/ باید رهرو واقعی شهدا باشیم

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهدا از حق شخصی خود گذشت می‌کردند تا امر ولی‌فقیه زمین نماند، گفت: شهید «صیاد شیرازی» و شهدای ما همه مطیع امر ولایت بودند و برای دفاع از دین، ولایت و اجرای امر ولی فقیه از خون خود گذشتند.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۵۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
شهدا از حق شخصی خود گذشتند تا امر ولی‌فقیه زمین نماند/ باید رهرو واقعی شهدا باشیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار علی فضلی در یادواره 66 شهید پایگاه امام جعفر صادق(ع) بلوار اراک ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره و با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد مسئول هستند که در این طرح بسیجیان نیز به کمک آمده اند.

وی افزد: این موضوع جای کار بسیار دارد و باید یک برانگیختگی مردمی و اجتماعی در آینده برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد و مواد مخدر به وجود آید و در شهرستان خوشنام ملایر که در همه عرصه های دفاع از دین خدا و انقلاب اسلامی نامشان به نیکی ثبت و ضبط شده باید در این مسیر نیز قدرتمند حرکت کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پذیرش قطعنامه 598 در سال 67 اظهار داشت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران قطعنامه 598 را پذیرفت دشمن همه ظرفیت و امکاناتش را بار دیگر به میدان آورد و دوباره علیه کشور حمله ای تدارک دید و این بار با منافقین همراه شد که رزمندگان اسلام عملیات مرصاد را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در سپاه اسلام کسوت‌ها مهم نیست و مهم نیت‌ها است، افزود: اگر نیت «قربة الی الله» باشد هر کاری انجام دهید برای شما ذخیره قیامت خواهد شد.

سردار فضلی عنوان کرد: یکی از شهدای ارتش که شهدای استان همدان نیز به ایشان ارادت دارند، مردان بزرگی همچون شهید همدانی، قهاری سعید، شهبازی و دیگر شهدا نیز این شهید گرانمایه را تکریم می‌کنند و به «امیر دل‌ها» معروف است شهید «صیاد شیرازی» است.

وی با بیان اینکه همه زندگی این شهید بزرگوار درس است، گفت: زندگی این شهید برای جوانان و آیندگان درس است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آشنایی عمیق خود با شهید «شیرازی» گفت: پنج روز قبل از شهادت ایشان جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش برای تبریک عید به محضرشان رسیدیم که در این دیدار گفتند «خوشا به احوال شهدا، برای شهادت من دعا کنید».

وی افزود: شهید «صیاد شیرازی» همیشه عاشق شهادت بود و از خداوند خواسته بود تا به دست بدترین دشمنان خدا شهید شود و همانگونه شد و به دست منافقین که بدترین دشمنان خدا هستند به درجه رفیع شهادت نائل شد .

سردار فضلی با بیان اینکه منافقین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی همیشه به دنبال تفرقه افکنی هستند، گفت: سپاه، ارتش و بسیج همگی یکی هستند و با شهادت «صیاد شیرازی» اتحاد و همبستگی در بین ارتش، سپاه و بسیج بیش از پیش شد.

وی با بیان اینکه آنچه مهم و ارزشمند بوده نیت است، گفت نیت‌ها در مقابل آرمان‌ها تعیین کننده و مهم هستند و اگر با نیت «قربة الی الله» پیش برویم و کارمان برای خدا باشد به اجر واقعی دست پیدا خواهیم کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهدا از حق شخصی خود گذشت می‌کردند تا امر ولی‌فقیه زمین نماند، ابراز داشت: شهید «صیاد شیرازی» و شهدای ما همه مطیع امر ولایت بودند برای دفاع از دین، ولایت و اجرای امر ولی فقیه از خون خود گذشتند و ما نیز باید ادامه دهنده این مسیر و رهرو واقعی شهدا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات