خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار:

نخستین یادواره شهدای زن شهرستان بهار برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای زن شهرستان بهار گفت: برگزاری این یادواره در دهه کرامت در واقع تجلیل از مقام شامخ شهدا و به ویژه شهدای زن شهرستان بهار بود.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۵۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
نخستین یادواره شهدای زن شهرستان بهار برگزار شد
فاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای زن شهرستان بهار در دهه کرامت با حضور بانوان شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این یادواره گفت: برگزاری یادواره های شهدا در واقع تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار افزود: شهداء بهترین الگوها هستند، بنابراین زنان به ویژه نسل جوان باید از شهداء الگو بگیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز عرصه جنگ نرم است، گفت: نسل جدید به ویژ ه دختران باید از شهداء الگو بگیرند تا در این عرصه نیز در مقابله با دشمن پیروز میدان باشیم.

کتابی‌اصل با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهداء در واقع بیانگر روحیه ایثار و فداکاری و جانفشانی شهداست، عنوان کرد: زنان در دفاع مقدس نقش به‌سزایی داشتند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای زن شهرستان بهار خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره در دهه کرامت در واقع تجلیل از مقام شامخ شهدا و به ویژه شهدای زن شهرستان بهار بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار تصرریح کرد: همچنین در این مراسم از همسران شهدای مدافعان حرم قدرانی به عمل آمد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات