خبرهای داغ:
رئیس دادگاه عالی رسیدگی به صلاحیت قضات قوه قضائیه مطرح کرد
رئیس دادگاه عالی رسیدگی به صلاحیت قضات قوه قضائیه گفت: شهدای هفت تیر و حادثه خونین آن روز یک حقیقت ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۱۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
هفتم تیر یک حقیقت ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام سلیمی در مراسم یادواره شهدای هفتم تیر ماه در شهرستان نهاوند اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای گرانقدر هفتم تیر سال ۶۰ از ارزشمندترین شهدای این نظام و انقلاب هستند .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ابراز داشت : شهدای هفت تیر و حادثه خونین آن روز یک حقیقت ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است .

رئیس دادگاه عالی رسیدگی به صلاحیت قضات قوه قضائیه افزود : دشمن قصد داشت در هفت تیر سال ۶۰ با افراد نفوذی و منافقی که به ایران فرستاده بود کار نظام و انقلاب را یک‌سره کند و انقلاب و نظام را به نابودی بکشاند اما با بیداری امام (ره) و ملت این فتنه در نطفه خشکید .

وی ادامه داد: دشمن امروز با خود خیال کرده که می تواند از طریق مرزها وارد کشور شود و این نظام را به نابودی بکشاند اما مگر ملتی که این انقلاب را به وجود آوردند اجازه می‌دهند که هر کس و ناکسی به این کشور و نظام و انقلاب دست درازی کنند؟

سلیمی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی پای آرمان های خود با امام(ره) و شهدا می ایستند، با اشاره به سخنان برخی مسئولین و استفاده دشمن از این سخنان افزود : در مسئله امنیت بد عمل کردیم در گفتار زیاده‌روی کردیم و همین باعث شد دشمن به خودش اجازه نفوذ بدهد و هر غلطی که دلش می‌خواهد بکند اما ما بیشتر ازاین اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود .

وی گفت: امام(ره) سربازانی نمونه چون شهید بهشتی، شهید حیدری ، شهیدقدوسی و ... تربیت کرد که دنبال اسم و رسم نبودند و باید تلاش شود که خون این سربازان امام(ره) پایمال نشود .

رئیس دادگاه عالی رسیدگی به صلاحیت قضات قوه قضائیه با اشاره به دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری عنوان کرد: «آتش به اختیار» یعنی کار فرهنگی و خودجوش و تمیز و فاخر و به معنی تخریب و فحاشی و نابودی برخی و منفور کردن مومنین نیست.

وی با تأکید بر ولایتمداری خاطرنشان کرد: سعی کنیم طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم که خدایی نکرده ضربه ای به نظام و انقلاب و کشور نخورد .

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات