خبرهای داغ:
سردار فضلی در یادواره شهدای روستای علی‌آباد ملایر:

دشمن امروز وحدت و اخوت ما را نشانه گرفته است

جانشین سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمن امروز وحدت و اخوت ما را نشانه گرفته و شیعه را در مقابل شیعه و سنی را در مقابل سنی و هر دو را در مقابل هم قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۸۹۵۳۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی فضلی شامگاه چهارشنبه در یادواره 67 شهید والامقام روستای علی آباد دمق شهرستان ملایر اظهار کرد: دشمن امروز وحدت و اخوت ما را نشانه گرفته و شیعه را در مقابل شیعه و سنی را در مقابل سنی و هر دو را در مقابل هم قرار داده است.

وی قرآن، عترت و مردم را سه رکن انقلاب دانست و بیان کرد: نباید از نقش بی بدیل مردم در تمامی عرصه های انقلاب غفلت کنیم و با حفظ وحدت و انسجام رو به جلو گام برداریم.

وی تاکید کرد: مسئولان دقت کنند که با همت مردم است که می توانیم اقدامات و گام های بلندی را در این شرایط هجمه سنگین فرهنگی برداریم.

سردار فضلی با اشاره به 27 تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران در سال 67 و پایان جنگ بین ایران و عراق افزود: این بزرگترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی و یک آزمون برای ملت ایران و رزمندگان اسلام پس از هشت سال دفاع مقدس بود که از آن سربلند بیرون آمدند.

وی ادامه داد: حادثه قطعنامه 598 آرزوی مستکبران، آمریکایی ها، صهیونیست ها و هم پیمانانشان این بود که با پذیرش قطعنامه مردم ولایت مدار و رزمندگان مقدم نشین را از امامت و ولایت جدا کنند.

وی با بیان اینکه مستکبران، مردم ما را نشناخته بودند، بیان کرد: امروز که 29 سال از پذیرش این قطعنامه می گذرد، دشمنان و مستکبران در آزمون های جدید هم امت ایران را نشناخته اند.

* امروز این امت بر سر پیمانشان با امامین انقلاب اسلامی ایستاده اند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این قعطنامه دشمن دوباره ناجوانمردانه عهد شکنی کرد و به مذاکره پای بند نشد و با وجود پذیرش قطعنامه پایان جنگ از سوری ایران، عراقی ها روز بعد از 27 تیرماه 67 از روز بعد پیشروی خود را به خاک کشور مجدد آغاز کردند.

سردار فضلی با اشاره به اقدامات رزمندگان اسلام در جلوگیری از پیشروی های رژیم بعثی عراق به شهرهای ایران در دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن با حمایت منافقان طمع ویژه ای برای رسیدن به تهران از منطقه غربی کشور را داشت، رزمندگان ما مانع از ادامه پیشروی دشمن شدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام آنها را در تنگه مرصاد ناامید کرده و هجمه آنها را مردانه پاسخ دادند، گفت: در تنگه مرصاد بخشی از نیروهای عراقی در محاصره درآمدند و آرزوی دیرینه امام امت برای انهدام و ساقط کردن منافقان در اینجا برجسته تر از همه تاریخ مشهود شد.

سردار فضلی یادآور شد: رزمندگان اسلام این بار در این آزمون تعیین کننده که در اطاعت از امر امام خود، هشت سال جنگیدند، باز هم مقابل دشمن ایستادند و اثبات کردند که ما در سایه قرآن، عترت و ولایت و امامت به جبهه آمده ایم و سر سازش با دشمن نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم این امت و رزمندگان اسلام بر سر پیمانشان با امامین انقلاب اسلامی ایستاده اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اگر امروز مقاومت اسلامی، دفاع از حرم شریف آل الله و پیروزی در سوریه و عراق و پیشروی سپاه اسلام در مقابل داعش و تکفیری ها را شاهد هستیم، این الگو از انقلاب اسلامی و یاران امام(ره) و شهدا است.

* حفظ وحدت، یکپارچگی و اطاعت از ولی امر و رهبری را از درس های مهم یادواره های شهدا

سردار فضلی گفت: جبهه مقاومت امروز خودشان را با رزمندگان اسلام تطبیق داده اند و روحیه انقلابی گری را از شما گرفته اند و به آن عمل می کنند.

وی تصریح کرد: باید مراقب باشیم در آزمون های جدید پیش رو در شرایطی که دشمن به دنبال این است که بین ما و امام ما، بین ما و مرجع و ولی فقیه شکاف و اختلاف ایجاد کنند، باید از وحدت مان مراقبت کنیم.

وی حفظ وحدت، یکپارچگی و اطاعت از ولی امر و رهبری را از درس های مهم یادواره های شهدا برشمرد و افزود: طبق فرموده های امام(ره) مبنی بر اینکه هر شب به دشمن هجمه کنید، خواب را از دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید، این یک راهبرد پیش روی همه در انقلاب اسلامی است و برای آیندگان هم باید اینگونه باشد.

سردار فضلی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره 67 شهید والامقام روستای علی آباد دمق به برخی ثمره های یادواره شهدای در این روستا اشاره کرد و گفت: به واسطه یادواره های برگزار شده در این روستا 20 گام مهم از سوی مسولان و مردم برداشته شده که می تواند الگویی برای سایر مناطق و جغرافیای ایران اسلامی باشد.

وی خواستار حفظ وحدت و همکاری اهالی روستای علی آباد با مشارکت خیران برای توسعه آن شد و بیان کرد: با وجود اقدمات خوب انجام شده در این روستا، اما باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خانواده های معزز شهدا را چراغ راه و سوزنبان مسیر دانست و افزود: در همه عرصه ها باید از آنها قدرشناسی و تکریم شود، همانگونه که انقلابی ها را تکریم می کنیم.

* نباید از نقش بی بدیل مردم در تمامی عرصه های انقلاب غفلت کنیم

سردار فضلی همچنین به اجرای طرح ملی کرامت در 2 شهر ملایر در استان همدان و فلاورجان اصفهان در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: باید با همراهی و حمایت همه جانبه مردم، بتوانیم ظرفیت های ملی و استانی را برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی بکار بگیریم.

وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: نباید از نقش بی بدیل مردم در تمامی عرصه های انقلاب غفلت کنیم و مسئولان دقت کنند که با همت مردم است که می توانیم اقدامات و گام های بلندی را در این شرایط هجمه سنگین فرهنگی برداریم.

وی به رشادت های شهید «عباس بابایی» اشاره کرد و افزود: باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم که در ادامه راه و مسیر شهدا همچون شهید «بابایی» ثابت قدم بایستیم.

سردار فضلی ادامه داد: ما امروز در عملیات بزرگ فرهنگی اثرگذار راهیان نور به نام شهید «بابایی» می گوییم راهیان نور یک حج بصیرتی است و تنها راه ما این است که این شهید و سایر شهدای این انقلاب و اسلام را الگو قرار دهیم.

یادواره 67 شهید والامقام روستای علی آباد دمق از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، با حضور سردار فضلی چهره ماندگار دوران دفاع مقدس، حاج رضا مهاجر مداح کشوری، نماینده مردم ملایر در مجلس و جمع کثیری از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در مسجد این روستا برگزار شد.

در این یادواره ضمن تقدیر از خانواده شهیدان «محمودی» از تمبر این چهار شهید رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار