خبرهای داغ:

راهیان نور غرب

کد خبر: ۸۸۸۵۷۷۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مسوول سازمان اردوئی و راهیان نور سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: اعزام راهیان نور غرب امسال از 21 تیر ماه آغاز و تا 15شهریور ماه ادامه خواهد داشت که روزانه 5 دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد.

عباس محمدی گفت: اسکان زائرین، شب اول در سنندج در پادگان حضرت رسول(ص) و شب دوم در شهر سقز خواهد بود.

وی گفت:در این دوره از اعزام ها از باشگاه افسران، تپه های الله اکبر، یادمان سقز، پادگان سیرانبند و یادمان آن منطقه، شهر بانه و یادمان شهدای اصفهان در آن منطقه بازدید بعمل خواهد آمد.

محمدی در ادامه افزود: در اولین شب حضور زائین در شهر سنندج، رزمایشی در پادگان حضرت رسول(ص) برگزار خواهد شد.

مسوول سازمان اردوئی و راهیان نور سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: برنامه اعزام امسال نسبت به سال های قبل با استقبال چشمگیری مواجه شده و از نظر استقبال مردمی، بیشتر اعزام، قالبا از بسیجیان محلات و تعدادی از نخبگان بسیج از اقشار حضور دارند.

عباس محمدی با بیان اینکه ثبت نام این دوره از اردوها تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت گفت: تا کنون 70 درصد از ظرفیت ثبت نامی تکمیل شده و باتوجه به اینکه حضور در این اردوها برای عموم آزاد می باشد، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به ناحیه های مقاوت، حوزه ها و پایگاه های بسیج محلات در سطح استان مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار