خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

تمام انحرفات جامعه ریشه در عدم توجه به عفاف و حجاب و ابعاد آن دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: تمام انحرفات اخلاقی و حتی سیاسی و اجتماعی ریشه در عدم توجه به بحث عفاف و حجاب و ابعاد آن دارد.
کد خبر: ۸۸۸۵۳۳۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب مسئله مهمی است که حتی برای غیر مسلمانان نیز اهمیت ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه مقوله عفاف و حجاب باید در جامعه نهادینه شود، افزود: در قرآن کریم، احادیث و روایات نیز بسیار بر این مسئله تاکید شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: وظیفه ذاتی مسلمانان این است که همیشه بحث حجاب و عفاف را مهم تلقی کنند و به این امر به عنوان یک مسئله ارزشی و دینی و حیثتی نگاه کنند.

وی با بیان اینکه جامعه بی‌حجاب از نظر اسلام مردود است، عنوان کرد: در برابر این این امر جامعه با حجاب جامعه نمونه و ایده ال و اسلامی است.

قربانی ابراز داشت: در جامعه با حجاب و سالم افراد با انگیزه بالا رشد می کنند که این خواست دین مبین اسلام و مردم است.

وی با بیان اینکه تمام انحرفات اخلاقی و حتی سیاسی و اجتماعی ریشه در عدم توجه به بحث عفاف و حجاب و ابعاد آن دارد، گفت: این نشان می دهد که عمق این مسئله بسیار بالا است و نمی‌توان به سادگی از کنار این مسئله گذشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: آحاد مردم باید برای داشتن جامعه با حجاب وعفاف تلاش کنند و دولتمردان نیز از نهایت سعی خود برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه استفاده کرده و اقدمات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات