خبرهای داغ:
خوشنویس بسیجی ملایر گفت: قرآن کریم نگارش شده به همت هنرجویان بسیجی کانون بسیج جوانان ملایر پس از رونمایی و تجلیل از کاتبان به حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس)ع) در کربلای معلی اهدا شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۶۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
اهدای قرآن کریم نگارش شده توسط بسیجیان ملایری به موزه حضرت ابوالفضل(ع)
رضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به نگارش بخشی از قرآن کریم که ماه مبارک رمضان سال گذشته در کارگاه و نمایشگاه کانون بسیج برگزار شده بود، اظهار داشت: این قرآن پس از رونمایی و تجلیل از کاتبان به حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس)ع) در کربلای معلی اهدا شد.

وی ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه و کارگاه خوشنویسی قرآنی سال گذشته به همت کانون بسیج هنرمندان ملایر افزود: این برنامه در ملایر با حمایت همه جانبه مدیریت کانون بسیج جوانان و سپاه ناحیه ملایر صورت گرفت .

این خوشنویس بسیجی ملایری با بیان اینکه این قرآن در ماه مبارک رمضان سال گذشته از افطار تا سحر نوشته شد، افزود: ۱۵ روز کارگاه آموزشی برای هماهنگی صفحات و خط‌ها در کانون بر گزار شد.

وی با بیان اینکه 22 خرداد ماه سال جاری این قرآن به موزه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلای معلی اهدا شد، گفت: قرآن کتابت شده را نسخ نویسان استان یک ماهه انجام داده اند.

کاظمی با بیان اینکه این قرآن شماره آیه ندارد و به جای آن کلمه «الله» نوشته شده است، عنوان کرد: 94 نفر از خوشنویسان همدان، ملایر و کبودراهنگ نیز در کتابت آن نقش داشتند که طی مراسمی از آن رونمایی شد.

وی گفت: علاوه بر بنده هنرجویانی که در این نگارش شرکت داشته اند کوروش مومن پور، سید محمد حسینی، حسین کلهری، معصومه زهره وندی و زهرا مقدم هستند که همگی از اعضا بسیج و بعضا خانواده معظم شهدا هستند.

این خوشنویس بسیجی ملایری ابراز داشت: این هنرمندان بسیجی ۷ تابلو خوشنویسی نفیس در مجموع به ارز ش ۶ میلیون تومان به جشنواره خیرین سلامت همدان برای فروش اهدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات