خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه فامنین:

حجاب گوهر انسانیت را ارزش می دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: حجاب گوهر انسانیت را ارزش می دهد و این گوهر را از دست اندازی اغیار محفوظ می کند تاجایی که ارزش و جایگاه بانوان در حد اعلای خود قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۴۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
حجت الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب بیان کرد: تاکید بسیار در دین مبین اسلام به عفاف و حجاب در راستای بالا بردن و حفظ جایگاه رفیع زن در جامعه و خانواده است و اینکه با این روش حقوق زنان و حتی فرزندان آنها و کانون خانواده دچار خدشه و ضربه نمی شود.

وی گفت: باید ارزش و اهمیت حجاب توسط مسئولان، روحانیون و نهادهای ذی ربط و به ویژه مادر خانواده برای فرزندان بیان شود و فلسفه و علت رعایت حجاب از طریق استدلال منطقی برای نسل جدید تفهیم و تشریح شود چراکه سبب پایبندی افراد به حجاب و عمیق تر شدن و دائمی شدن این مهم خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: ارزش مروارید به پوششی است که اطراف آن را گرفته است و در صورت عدم وجود صدف، مروارید به آن حد از ارزش و اعتبار نمی‌رسد و سنگ ریزه ای مانند دیگر سنگ ها خواهد بود و کسی برای صید آن و نگهداری آن خطرات امواج متلاطم دریا را به جان نمی خرد.

وی ادامه داد: تاکید اسلام، قرآن و روایات بر حفظ حجاب از سوی مردان و زنان، اهمیت آن را در دین اسلام و سایر ادیان می رساند و این بیانگر آن است که حجاب مختص زنان نیست و مردان نیز باید پوشش خود را مراعات کنند تا طرف مقابل را به مفسده نکشاند.

تله جردی افزود: حجاب گوهر انسانیت را ارزش می دهد و این گوهر را از دست اندازی اغیار محفوظ می کند تاجایی که ارزش و جایگاه بانوان در حد اعلای خود قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حجاب از آن جهت بیشتر درباره بانوان مطرح است که ارزش زنان بیشتر حفظ شود و اینکه عدم رعایت حجاب توسط زنان مفاسد بیشتری را متوجه آنها خواهد کرد و این زیان متوجه فرد و جامعه و فرهنگ جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار