خبرهای داغ:
بانوی تازه محجبه شده ملایری در گفتگو با بسیج مطرح کرد

الگوبرداری از غرب و فضای مجازی یکی از علل بدحجابی زنان

بانوی تازه محجبه شده ملایری با بیان اینکه حجاب ظاهر را حفظ میکند و عفت باطن را بنابراین هر دو لازمه یک فرد محجبه هستند، گفت: الگوبرداری از غرب و تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار گرفتن یکی از علل بد حجابی زنان است.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۹۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
یک هنرمند رشته صنایع دستی از بسیجیان کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ملایر که به تازگی محجبه شده است در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص عفاف و حجاب بیان داشت: در سفری که با راهیان نور به اهواز داشتم، بسیار متحول شدم و به خار دارم زمانی که از اتوبوس پیاده شدم تمام شهدا را کنارم حس کردم و احساس می‌کردم با من حرکت می‌کنند لحظه بسیار زیبایی بود.

وی افزود: مدام با خود می‌گفتم مگر چنین چیزی می‌شود تا اینکه یک شب خواب شهید «همت» را دیدم و آن زمان بود که تصمیم گرفتم و چادری شدم.

سحر با اشاره به عکس العمل اطرافیان اظهار داشت : در اقوام ما هیچ کدام چادری نیستند بنابراین وقتی من را دیدند با تعجب نگاه می‌کردند و می‌گفتند «چه اتفاقی افتاده که چادری شده‌ای؟» و من هم قضیه را برای آنها گفتم البته باور نمی کردند و می‌گفتند «این چیه پوشیدی؟ بهت نمیاد».

وی با بیان اینکه نظر و انتقاد دیگران در خصوص چادری شدنم برایم مهم نبود، گفت: قبل از اینکه پوشش چادر را انتخاب کنم، با حال که این حجاب برتر را انتخاب کرده‌ام تفاوت‌های بسیاری را احساس می کنم.

بانوی تازه محجبه شده ملایری تصریح کرد: امروز با چادر احساس امنیتم در جامعه بالا رفته است و دیگر آن سنگینی نگاه دیگران را احساس نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه حجاب ظاهر را حفظ میکند و عفت باطن را بنابراین هر دو لازمه یک فرد محجبه هستند، ابراز داشت: الگوبرداری از غرب و تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار گرفتن یکی از علل بد حجابی زنان است.

سحر با درخواست از بانوان جوان همسن خود در رعایت حجاب گفت: حرف من با همسن و سال‌های خودم این است که به حرف دیگران گوش ندهید و به ندای قلب خود گوش بدهید و بدانید انسان با حجاب زیبا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار