خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج حزب الله شاهرود

برگزاری فراخوان استانی مقاله نویسی با موضوع (بسیج، راهکارهای جدید و علمی در تولید و اشتغال)

به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) فراخوان استانی مقاله نویسی با موضوع (بسیج، راهکارهای جدید و علمی در تولید و اشتغال) آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۴۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فراخوان استانی مقاله نویسی با موضوع بسیج، راهکارهای جدید و علمی در تولید و اشتغال به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاء(ص) سپاه شاهرود، ویژه بسیجیان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی آغاز شد.

محمد اکبری فرمانده پایگاه حزب الله  با اشاره به شرایط تهیه مقاله اظهار کرد: حداقل هر مقاله در ۵ صفحه A4 به صورت تایپ شده باشد و مقالات برای اولین بار، و بدون کپی برداری ارائه گردد و بیشتر امتیاز مقالات مربوط به ارائه راهکارهای نو و عملی درباره موضوع است.

وی افزود: حداقل سنی برای شرکت کنندگان، ۱۵ سال می باشد و برای عموم افراد آزاد می باشد و درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه و آدرس پستی و نام پایگاه بسیج منطقه، الزامی می باشد.

اکبری با اشاره به این فراخوان و شرایط آن خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان تیر ماه و اعلام نتایج 15 مرداد ماه می باشد و مقالات برگزیده، در قالب کتابی، منتشر شده، و در اختیار بسیجیان محترم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ارسال مقالات و دیگر شرایط می توانند از طریق آدرس دبیرخانه به نشانی شاهرود- شهرک امینیان- مسجد عسکریه- پایگاه بسیج حزب الله، آی دی تلگرام @hezbollahshahroud، سایت www.Hezbollahsh.Salehin.ir و سامانه پیامک 30001363000078 اقدام نمایند.

اکبری با اشاره به جوایز این مسابقه عنوان کرد: سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای سه مقاله برتر؛ ده ها کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس؛ ده ها کمک هزینه خرید کتاب؛ ده ها سکه طلا و هدایای ارزنده دیگر از جمله این موارد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار