خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

ظهور داعش نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در برابر اسلام ناب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ظهور داعش نشان از عجز وناتوانی دشمنان در برابر اسلام ناب دارد، گفت: به فرموده امام (ره) اسلام تمام جهان را فتح خواهد کرد و تمام توطئه دشمنان در حال خنثی شدن است.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۴۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
ظهور داعش نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در برابر اسلام ناب

حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع(ع) توسط وهابیون به شیعیان جهان و هتک حرمت امامان معصوم(ع) آن را ضایع بزرگی بر شمرد و اظهار داشت: این اتفاق در پی دسیسه انگلیس و یهودیان علیه جهان اسلام بود که فرقه ضاله وهابیت را تاسیس کرد و اسلام را از مسیر اصلی خود منحرف کرد.

وی افزود: این فرقه، قبر چهار امام معصوم(ع) را در قبرستان بقیع تخریب کردند و دشمنی خود را با ائمه(ع) بیشتر کردند چراکه این امامان ارادتمندان بسیاری داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: دشمنان پس از غارت اشیا گرانقیمت آن قبور مطهر را تخریب کردند اما این تفکر وحشی‌گری در آنجا خاتمه نیافت.

وی با بیان اینکه این دشمنی‌ها ادامه یافت و امروز از دامن آمریکا بیرون آمده است، با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: جنایت‌های آمریکا ادامه همان دشمنی‌ها با اسلام است.

قربانی با اشاره به جنایات آمریکا عنوان کرد: در سال 1368 با شلیک ناو آمریکایی به یک هواپیمای مسافربری 298 سرنشین بی گناه به شهادت رسیدند و این دشمنی‌ها امروز نیز در قالب گروه داعش ظهور کرده که اقدام به قتل عام افرادی بی گناه در کشورهای اسلامی از جمله سوریه وعراق می کنند.

وی با بیان اینکه این مولود نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در برابر اسلام ناب دارد، گفت: به فرموده امام (ره ) اسلام تمام جهان را فتح خواهد کرد و تمام توطئه دشمنان در حال خنثی شدن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات