خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه پرتاب موشکی سپاه هجمه‌ای نبوده و حالت دفاعی داشته است، گفت: این عملیات موشکی به عنوان به نمایش گذاشتن اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران و نقش آن در تأمین امنیت کشور بود.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۸۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره عملیات موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌ها در دیرالزور سوریه ضمن قدردانی از این اقدام سپاه اظهار داشت: ما به وجود پاسداران که سرباز به تمام معنا و واقعی ولایت و خار چشم دشمنان هستند افتخار می کنیم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه پاسدران در ایجاد امنیت و دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب افزود: سپاه پاسدران در طول دفاع مقدس در طول جنگ بسیار خوب درخشید که امام راحل نیز به این موضوع اذعان داشتند و فرمودند که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و بعد از جنگ نیز در ماموریت های محوله به بهترین وجه ایفای نقش کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حرکت مقتدرانه و به موقع سپاه حاوی پیام‌ها و هشدارهای روشنی در ابعاد داخلی و بین‌المللی است، عنوان کرد: این اقدام سپاه برای ارتجاع منطقه، آل سعود، جبهه تکفیرها، رژیم صهیونیست و داعش حاوی پیامی بود که شما عددی نیستید و کوچک‌تر از آن هستید که بخواهید امنیت مردم ایران را مختل کنید.

وی با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته جدید علیه ایران که در آن سپاه پاسدران از پارامترهای تحریم است و باید فعالیتش تعطیل شود، به پیام دیگر حاصل از اقدام موشکی سپاه اشاره و بیان کرد: سپاه با این حرکت نشان داد اولا تحریم‌ها در او اثر ندارد و ثانیا اگر ما رشدی داشته و این موشک‌ها را ساختیم در اوج تحریم بودیم.

گنجعلی ابراز داشت: بنابراین اگر تحریم‌ها ادامه هم داشته باشد به طور قطع این موشک‌های فعلی که بخش کوچکی از قدرت تسلیحاتی ما است قوت و قدرت بیشتری خواهد داشت و تحریم‌ها نه تنها ما را به زانو در نیاورده بلکه توانایی و قدرت و زیرکای ما را بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه سپاه هیچ‌گاه خود را برای حمله به دیگر کشورها تجهیز نکرده است، تصریح کرد: تجهیز سپاه برای دفاع است و در برابر دشمنی دشمنان همانگونه که عقل سلیم حکم می کند باید توانایی نظامی را روزبه روز بیشتر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه پرتاب موشکی سپاه هجمه‌ای نبوده و حالت دفاعی داشته، از این عملیات موشکی به عنوان به نمایش گذاشتن اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران و نقش آن در تأمین امنیت کشور یاد کرد و ادامه داد: این عملیات به منظور تنبیه تروریست‌ها و حامیان آنها به دلیل ارتکاب اعمال تروریستی در تهران صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها در تهران با اقدام خود قصد هدف قرار دادن جمهوریت و اسلامیت را داشتند، افزود: تروریست‌ها در تلاش بودند که با حمله به مجلس به جمهوریت و با حمله به مرقد امام(ره) به اسلامیت تعرض کنند.

گنجعلی اضافه کرد: سپاه در برابر این تعرض دشمنان به خوبی واکنش نشان داد که در برابر ترقه‌بازی در کشور ایران سپاه جواب دندان‌شکن داشت و بلکه قوی‌تر و به فرموده مقام معظم رهبری اگر کسی بخواهد به ما سیلی بزند مطمئناً سیلی نخواهد زد بلکه ما به آنها سیلی خواهیم زد که همین نیز وجه تهاجمی ندارد بلکه حالت دفاعی است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی تابه حال به هیچ کشوری تعرض نکرده و همواره در معرض دفاع در مقابل جبهه استکبار بوده است، یادآور شد: این جریان موشکی سپاه نیز به همین نحو بود و یک نوع دفاع و پشتیبانی از کشور مظلوم عراق و سوریه در برابر هجمه های جبهه استکبار، تکفیری، غربی و عربی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات